Håper Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Kunne ikke vente lenger, tok en test i går ettermiddag. Resultat: TO BLÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Gratulerer! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Gratulerer så mye med spiren i magen! Vet du; da er vi nesten like mye på vei... Jeg testet to blå på søndag! Har regnet ut at jeg da er ca. én mnd på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. november 2002 #4 Del Skrevet 29. november 2002 :D :D :D :D Lykke til med livet videre! klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 29. november 2002 #5 Del Skrevet 29. november 2002 Gratulerer frwa meg også. Er det lov å spørre når du testet, altså hvor lenge etter/før mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper Skrevet 29. november 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 29. november 2002 Jada, det er lov å spørre Jeg hadde første dag i siste mens den 30.10 , tok ut spiralen den 11.11, og EL-testen viste EL den 13.11, og jeg testet i går den 28. 11. Etter en gravi-kalender jeg fant er jeg 5+3 nå. Etter en annen skal jeg ha termin 6. aug 2003. Ellers så vil jeg takke for alle gratulasjonene, TUSEN TAKK :D Artig at vi er ca like langt Cel, gratulere til deg og Håper, (kanskje jeg må finne et nytt nick?) (får vel vente med det til de magiske 12 ukene har gått) Prøvde KG sin kalender nå. den sier jeg er 4+1 nå og har termin 7. aug 2003. Det er litt vanskelig å vite hva man skal tro når jeg får opp forskjellige svar. Hvilken kalender bruker dere andre som skriver hvor mange uker og dager dere er på vei??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 29. november 2002 #7 Del Skrevet 29. november 2002 Hei! Jeg brukte denne: http://www.doktoronline.no/pub/articles/pr...ncy/400126.html Fant ut at jeg har termin 1 august 2003! Når jeg testet meg på søndag var jeg helt i hundre! Hadde lyst til å fortelle det til ALLE! Vi fortalte det til et vennepar som har mast og mast om at vi også må få barn. MAnnen min har sikkert sagt det til flere, men jeg har satt foten ned og krevd at vi kan ikke si det til flere nå. Enn hvis det skjer noe? Det er litt kjedelig å få spørsmålet: 'hvordan går det med graviditeten?' og så har man SA. Skal fortelle familiene våre det i julen, Jeg måtte teste meg enda en gang i går (tredje testen...) for jeg kjenner ikke noe enda. Hadde litt luft i magen i begynnelsen av uka, men det er borte nå. Er ikke kvalm (noe jeg er glad for). Når skal du dra til legen Håper? Jeg skal nordover i julen, og er usikker på om jeg skal dra til legen før eller etter nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. november 2002 #8 Del Skrevet 29. november 2002 Det er kanskje greiest å bare se i almanakken. Uker og dager siden første dag siste mens? Termin etter 40 fulle uker. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 29. november 2002 #9 Del Skrevet 29. november 2002 Gratulerer så mye, Håper! Dette var morsomt! Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 29. november 2002 #10 Del Skrevet 29. november 2002 Heia Håper! Gratulerer så mye! Dette var skikkelig artig! Lykke til med den lille spiren, gleder meg til å følge deg videre! Koz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 29. november 2002 #11 Del Skrevet 29. november 2002 GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE MED BABY I MAGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. november 2002 #12 Del Skrevet 29. november 2002 GRATULERER SÅ MYE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Praksis Skrevet 29. november 2002 #13 Del Skrevet 29. november 2002 Gratulerer så mye!!! Jeg tror sannelig vi har termin omtrent samme dag. Testet positivt igår jeg også. Hadde egentlig tenkt å vente til idag, men klarte ikke vente. Du fikk klaff på første forsøk du da, hvis du akkurat hadde tatt ut spiralen. Nå skal jeg bare kose meg. Å være gravid er fantastisk! Lykke til "Håper". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 29. november 2002 #14 Del Skrevet 29. november 2002 Tillykke med de to blå og forsat lykke framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 29. november 2002 #15 Del Skrevet 29. november 2002 G :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vera, ikke innlogget Skrevet 30. november 2002 #16 Del Skrevet 30. november 2002 GRATULERE SÅ MYE!!! Var inne å leste dagboka di forleden, var så spent på fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper Skrevet 2. desember 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg vil bare få takke dere alle for gratulasjonene det er veldig godt å få fra dere her inne, siden vi vil vente med å fortelle det til fam og venner. Til Cel: Jeg har fått time hos legen den 19.12, jeg vil nemlig gjerne ha en bekreftelse fra han før jul Håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 2. desember 2002 #18 Del Skrevet 2. desember 2002 GRATULERER FRA MEG OGSÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå