Gjest gotthard Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 er så lei nå, ikke av spillet men av folk som spiller det. spillte med en gjeng i går, når jeg da vinner hele tia blir jeg beskyldt for og ha pugget spørsmålene! så jeg vil da bevise at det har jeg ikke og begynner og argumentere for svara minne, da skryter jeg. ok, så får og holde innteressen oppe hoss de andre står jeg over noen runder og taper noen med vilje, da har jeg plutselig bevist at jeg ikke har peil på musikk og at alt før kunn var flaks!!!
Gjest gotthard Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 fordi selve spillet er jo morro og fordi jeg er veldig innteresert i musikk. poenget her er vel egentlig at jeg blir litt frudtrert over folk som mener at om andre vinner er det flaks eller juks, men om de vinner er det fordi de vet alt. kall dette gjerne en "utblåsing av frustrasjons tråd" eller noe slikt
Gjest Gjest1 Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 fordi selve spillet er jo morro og fordi jeg er veldig innteresert i musikk. poenget her er vel egentlig at jeg blir litt frudtrert over folk som mener at om andre vinner er det flaks eller juks, men om de vinner er det fordi de vet alt. kall dette gjerne en "utblåsing av frustrasjons tråd" eller noe slikt ← Ja da skjønner jeg. Kan være veldig frustrerende ja, med dårlige tapere.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 er så lei nå, ikke av spillet men av folk som spiller det. spillte med en gjeng i går, når jeg da vinner hele tia blir jeg beskyldt for og ha pugget spørsmålene! så jeg vil da bevise at det har jeg ikke og begynner og argumentere for svara minne, da skryter jeg. ok, så får og holde innteressen oppe hoss de andre står jeg over noen runder og taper noen med vilje, da har jeg plutselig bevist at jeg ikke har peil på musikk og at alt før kunn var flaks!!! ← For meg høres det ut som uskyldig kompiserting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå