Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Jeg begynner å bli eldre og må nok bare innse at ting begynner å forfalle litt.. Men det er en ting som plager meg og det er hårvekst i ansiktet. Når jeg ser meg i speilet og da spes hvis det er sollys ser jeg tydelig hår på haka, men de er lyse. Overleppa er jeg også plaget med, men der vokser jeg eller napper. De er lyse der og. Har ikke lyst til å begynne med hårfjerning på andre steder i ansiktet, så jeg lurer på om dette er vanlig? Er det bare jeg som begynner å bli forfengende??
Gjest StoreSky Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Det lurte jeg også på..Men tror jeg bare har blitt mer obs på det med årene. Og ja, de fleste venninnene mine har også små lyse dun-hår på overleppe etc.
Gjest vimse Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Dun i ansiktet har vi alle, men de blir nok mer fremtredene jo eldre man blir. På sykehjem blir de fleste damer barbert på haken med jevne mellomrom, så det sier kanskje litt om hvilken vei det går...
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Små dun har vel de aller fleste, men etterhvert som vi blir eldre vil produksjonen av østrogen avta og vi vil få økt hårvekst i ansiktet. Uff og uff...
Søtpotita Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 Små dun har vel de aller fleste, men etterhvert som vi blir eldre vil produksjonen av østrogen avta og vi vil få økt hårvekst i ansiktet. Uff og uff... ← Fæle greier...
Gjest Tanita Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Alle har dun, noen mer, noen mindre. Hvis du vil fjerne det, bruk voks istedet for å barbere eller nappe. Etter overgangsalderen kan man få mer og kraftigere vekst. Det er helt vanlig. Laser og elektrolyse fjerner hårene permanent.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 jeg pleier å få behandling med noe liknende tanntråd som de skjerer gårene bort med når jeg er i tyrkia. vokser mykt ut igjen.holder leenge..
Gjest Tanita Skrevet 23. april 2006 #8 Skrevet 23. april 2006 Hårfjerning med tråd er ganske utbredt i asia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå