Gjest gjesten Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 og det selv om jeg ikke drikker, ikke tørr og bli full og mener at fyll ikke løser noe her i livet. saken er at jeg driver med noe jeg ikke vil drive med, jeg er forelsket i ei jeg ikke skulle ha forelsket meg i. var borte der i kveld da det var en liten sammenkomst der, var vel 5 stk av oss som satt og skulle kose oss. jeg hata meg selv fra jeg gikk in døra, jeg har absolutt ikke lyst til og ha følelser for henne men klarer ikke stenge de ute. hu tar ofte kontakt med meg og hun forteller meg at jeg er så utrolig osv, ringte meg i dag og sa hun gledet seg så utrolig siden jeg skulle komme i kveld, men når jeg kåm var jeg bare luft. for hver sms jeg sender til henne hater jeg meg selv, men jeg klarer liksom ikke slutte! vi kan prate i timer på tlf om kveldene, og jeg koser meg selv om jeg vet jeg er sint på meg selv når samtalen er slutt, jeg tenker på henne når jeg onanerer og hu er i drømmene hver natt og i tankene hele dagen. jeg veit ikke hva jeg skal gjøre lengre. jeg vil gjerne forbanne og mislike henne, spesielt siden jeg vet hu ikke er noe og spare på. Skulle så gjerne ha sletta tlf nr og glemt adressen. noen ganger kan det ta uker mellom hver gang jeg hører fra hu, da merker jeg at fortvilelsen sakte slipper taket, men så tar hu kontakt og fella er satt. hu savner meg, jeg er en så god venn og hu tenker på meg hele døgnet osv. og jeg slipper ikke unna! ikke kan jeg flytte pga barn osv og jeg klarer ikke la være og svare på meldinger og tlf. kan noen hjelpe meg? jeg hater virkelig hu jeg elsker.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 øøøh...neppe!! Tror heller det er slik at hun leker med deg..dessverre..
Gjest gotthard Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 kansje hun sliter med det samme som deg? men hvorfor er hu ikke noe og spare på?opptat og utro eller har hun flere "venner" kansje
Gjest gjesten Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 jeg vet ikke sikkert hva hun føler, bare hva hun sier hun føler. men hvordan bli kvitt noen du ikke kan få ut av hodet? alt jeg vil si nå er at jeg aldri ville blitt samenn med henne om jeg fikk sjangsen, selv om jeg vet jeg elsker henne så utrolig. så hva gjør jeg?
Gjest gotthard Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 blei du full? prøv og hold deg unna henne du gutten, enten leker hu med deg eller så prøver hun som deg og ikke elske. og siden du ikke vil bli sammen med henne så burde du avslutte dette før du blir mer såret og forelsket. lykke til
Gjest er i samme båt som deg Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 Hvorfor ønsker du å hate henne når du elsker henne? Jeg tror dere er veldig usikre på hverandre..... Hvis du bare var luft for henne, tok du noe initiativ? Kanskje hun ventet på et utspill fra deg? Hvis de dere var sammen med er felles venner, er det kanskje litt dumt å "hoppe" på hverandre? Hvis det er sånn at du har et forhold fra før? Er enig i at det er en fortvilet situasjon, man vil så mye, men hvor skal man gjøre det? Må få suget ut av kroppen på et vis, men det er altfor mange hindringer i veien.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå