Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Hei. Jeg er plaget meg "småkviser", eller det er ikke kviser, men sånne små kuler/klomper i huden. Særlig i pannen. Vasker meg med annsiktsvask hver dag, og sminke dekker IKKE de små-j..... i panna mi. Noen gode råd?
IdaC Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Jeg hadde akkurat samme problem i nesten et år! Og det som hjalp å få det bort er riktige hudprodukter.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Jeg la ut en hel sum (1600,- som er myyye for meg) på hudpleieprodukter fra Guerlain for noen uker siden. Jeg merker STOR forskjell på huden allerede, den er renere, mykere og glattere. Jeg var som deg plaget med "små-kviser", og dette har blitt mye bedre. har fått litt tilbake nå da, men det er fordi jeg i noen dager var litt slapp med rensingen kombinert med sjokolade og lite vann.. Jeg har bare godt å si om disse produktene siden de tydeligvis hjelper på min hud. Jeg har rensemelk og tonic, micropeeling, dyprensmaske, fuktighetsserum og fuktighetsgel. I tillegg fikk jeg en prøve på fuktighesmaske. For å dekke bruker jeg lancome sin concealer med pensel, under foundation fra max factor (skal investere i foundation fra guerlain også). Har jeg noen ekstra røde "prikker" legger jeg litt concealer utenpå foundation på disse prikkene. Jeg har fått komplimenter på huden min etter at jeg begynte å stelle pent med den, og det fra mennesker som ikke vet at jeg har gjort noen endring i pleien (som var helt uteblivende før..). Ellers har jeg tro på å få i seg masse rent vann hver dag!
Jasmin Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Oi!! Kjente meg SÅÅ igjen med dette problemet!! ...vann hjelper, sier du... Bare synd at jeg er eleeendig på å få i meg nok vann... ...drikker kanskje en halv liter væske til dagen...maks! ...noen tips til å få vannsdrikkings-engasjement?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå