Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå brukt teint idole fra lancome i 2 år.

I begynnelsen syntes jeg den var god, da jeg hadde noe uren hud, men nå blir huden fryktelig tørr og "rynkene" vises.

Det ser ikke bra ut, så nå spør jeg dere om hjelp :)

Trenger en foundation som gir mye fuktighet.

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Chanel Vitalumiere og Lancome Teint Renergie Lift til min tørre hud. Begge er med på å mykgjøre tørre linjer.

Ellers er jeg veldig fornøyd med mineralfoundationen fra ID, men den kan tørke ut huden litt over tid.

Skrevet

Jeg har også slitt med tørr hud, og har endelig funnet en foundation som passer meg!

Her er link til "min" foundation fra Dior!

Det hjalp også for meg å IKKE smøre ansiktet med fuktighetskrem etter rensing om kvelden. Høres kanskje feil ut, men det er jo på nattan kroppen skal rense opp og kvitte seg med ulumskheter.. Føltes rart den første uka, men merket straks at huden ble bedre!

Jeg har også en flott hudkrem fra apoteket, som jeg ikke husker navnet på nå.. skal legge det ut senere....

Skrevet

Jeg elsker clarins true comfort foundation for tør hud. Den er veldig god!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har kjempetørr hud, og bruker Color Clone fra Rubinstein, av og til Bare Minerals fra ID (men den kan ha en tendens til å fremheve tørre partier).

Color Clone er veldig lett i konsistensen, dekker lite, men jevner ut og gir glød, og den skjuler tørre flekker osv.

Til vinteren har jeg tenkt å prøve Vitalumiere Fluid, men den er seigere og mer dekkende, så passer nok best for den kaldere årstiden.

Skrevet
Det hjalp også for meg å IKKE smøre ansiktet med fuktighetskrem etter rensing om kvelden. Høres kanskje feil ut, men det er jo på nattan kroppen skal rense opp og kvitte seg med ulumskheter.. Føltes rart den første uka, men merket straks at huden ble bedre!

:Nikke:

Dette funker for meg også, det virker som huden har det best når den får lov til å balansere seg selv. Så bruker jeg heller en beskyttende krem om dagen. Også er det viktig å ikke bruke for sterk rens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...