Armonia Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Har lastet ned episode 18, men lurer på om det er "feil" episode. I begynnelsen av episoden er det tilbakeblikk - og det vises blant annet at en bil krasjer... Men den episoden har ikke jeg fått med meg. Hvilken episode er det? Noen som vet...
Litt Lost Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Da er det nok rett kanskje. I innledningen i en episode introduseres det med en tekst som sier at dette er tre år tidligere. Da får vi se ting som skjedde før drapet og tiden etter det. Mulig dette var i episode 18, hvis jeg husker riktig.
*anne Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Det er episode 19. Har lastet ned den samme jeg, og fortet meg å skru av da jeg så bilen som krasjet.. Lastet ned den riktige episode 18 senere, og etter å ha sett den forstår du hva den bilkrasjen er.. Fantastisk serie!!
Armonia Skrevet 23. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2006 Da er det nok rett kanskje. I innledningen i en episode introduseres det med en tekst som sier at dette er tre år tidligere. Da får vi se ting som skjedde før drapet og tiden etter det. Mulig dette var i episode 18, hvis jeg husker riktig. ← Nei, det er en tidligere episode.. Det er episode 19. Har lastet ned den samme jeg, og fortet meg å skru av da jeg så bilen som krasjet.. Lastet ned den riktige episode 18 senere, og etter å ha sett den forstår du hva den bilkrasjen er.. Fantastisk serie!! ← Det var det vi trodde... Takk Skrudde av med en gang vi også
Malou Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 Jammen episode 19 sendes da ikke i før mandag kveld amerikansk tid, så jeg skjønner ikke hvordan man kan ha lastet ned den allerede?
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Steike - i episode 19 skjedde det utrolig mye! Er det noen som vet om det blir flere sesonger? Vet at det er 22 episoder i sesong 1, så da er det jo bare tre episoder igjen. Skjønner nesten ikke hvordan de skal få avsluttet dette (hvertfall med positivt resultat) på så få episoder. Spennende!
Windy Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Jammen episode 19 sendes da ikke i før mandag kveld amerikansk tid, så jeg skjønner ikke hvordan man kan ha lastet ned den allerede? ← Det hender det kommer ut en "pre-air" episode, har opplevd det flere ganger med flere serier. Hvordan og hvorfor vet jeg ikke
Windy Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Er det noen som vet om det blir flere sesonger? Vet at det er 22 episoder i sesong 1, så da er det jo bare tre episoder igjen. Skjønner nesten ikke hvordan de skal få avsluttet dette (hvertfall med positivt resultat) på så få episoder. Spennende! ← Ja, det kommer en sesong 2 i hvertfall
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 Det var tydeligvis en dude innenfor produksjonen som hadde lagt ut feil Spennende er det i alle fall! Og Miller er jo sååå kjekk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå