Gjest anellii Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 jeg møtte for 3 uker siden en som jeg trodde var verdens flotteste fyr. arbeidssom, livlig, blid og hjelpsom. han var på en måte drømmemannen. han er elektriker men reiser veldig mye pga jobb. nå som jeg har blitt kjent med han så har jeg funnet ut at han sjeldent jobber men han reiser mye fra by til by. han har en toppleilighet til 2 millioner og den gamle golfen hans er plutselig byttet ut med en BMW til sikkert 500 000. denne karen er bare 26 år. og det får meg til å lure. hvordan han har råd til alt. dette er jo ikke min sak, men jeg vil ikke blande meg borti noe tull. kan jo være at han har arvet eller noe men jeg har mine tvil. han er også veldig "vaiende". vanskelig å komme i kontakt med. han glemmer masse og er utrolig døgn vill. i tillegg til dette så er han i turbofart hele tiden. jeg blir sliten bare av tanken. noe skurrer her. jeg lurer rett og slett på om han driver meg noe ulovlig?? hva tror dere?
Gjest tråd-s Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 Dealer dop,kanskje.... ← akkuratt det jeg oxo tenker. noen ganger har jeg lurt på om han bruker det også. siden han glemmer så mye og siden han er i turbofart konstant! og den reisingen hans. som han kaller "en slags ferie". syns det er merkelig. når jeg skulle til han for 1 uke siden så åpnet rom-vennen hans døra. han spurte veldig skeptisk om hva det gjaldt. jeg har ikke møtt ham før. men jeg følte at kameraten var litt "på vakt".
Gjest tråd-s Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Jeg synes du gjør rett i å være mistenksom ← ja jeg vet. kankje like så greit å finne det ut tidligst mulig.
Cata Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 Dette hørtes ikke helt bra ut nei. Synes det høres ut til at han har litt for god råd til at det stemmer med en elektrikerlønn - særlig når han er såpass ung og, etter det du forteller, ikke jobber så mye. Du bør nok være mistenksom litt til. Om han ikke driver med noe ulovlig, så kan det jo være han har lån til langt oppover ørene.
tobo Skrevet 22. april 2006 #6 Skrevet 22. april 2006 akkuratt det jeg oxo tenker. noen ganger har jeg lurt på om han bruker det også. siden han glemmer så mye og siden han er i turbofart konstant! og den reisingen hans. som han kaller "en slags ferie". syns det er merkelig. når jeg skulle til han for 1 uke siden så åpnet rom-vennen hans døra. han spurte veldig skeptisk om hva det gjaldt. jeg har ikke møtt ham før. men jeg følte at kameraten var litt "på vakt". ← Symptomene stemmer på amfetamin hvertfall. Hvis han selger i stor stil krever det kanskje en del turer hit og dit. Kanskje greit å få gjort unna en del reising hvis han forsyner seg litt av lasset.Da spår jeg det blir mye stillesitting de neste åra... Men dumt å anta for mye.... Hvem vet... Kansje det bare er hemorider for alt jeg vet (ukonsentrert og turbo). Men elektriker med hemorider gir ikke mye penger... Arvet, da kanskje.....
Gjest GreenSky Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 Hvis han er innblandet i lugubre forretninger er han direkte dum hvis han eier millionklasse-leilighet. Å frese rundt i en dyr bmw er heller ikke det lureste. Enten har han tjent pengene på lovlig vis, eller så er han totalt korka. Du kan jo spørre?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. april 2006 #9 Skrevet 22. april 2006 Han kan jo ha arvet penger. ← Det slo meg også. Hvorfor anta det verste? Trådstarter har jo bare kjent vedkommende i 3 uker, så det hun nå tror kan jo være langt fra sannheten. Gi ham mer tid, men spør han gjerne diskret hvordan han har fått råd til bil og leilighet. Og vær obs på andre signaler om at det kan være ulovligheter med i bildet. Men ikke trekk slike konklusjoner for tidlig.
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2006 #10 Skrevet 22. april 2006 Jeg vil ikke spekulere i om han får tak i penger på ulovligvis eller ei, men min erfaring er hvertfall at om noe føles galt på en eller annen måte så pleier det som regel stemme. Så da må man nesten bare bestemme seg for om man skal backe ut mens leken er god eller om man vil finne det ut. Men for all del, magefølelsen kan jo ta feil den også. Men den pleier å være en ganske god pekepinn.
Gjest tråd-s Skrevet 23. april 2006 #11 Skrevet 23. april 2006 Jeg vil ikke spekulere i om han får tak i penger på ulovligvis eller ei, men min erfaring er hvertfall at om noe føles galt på en eller annen måte så pleier det som regel stemme. Så da må man nesten bare bestemme seg for om man skal backe ut mens leken er god eller om man vil finne det ut. Men for all del, magefølelsen kan jo ta feil den også. Men den pleier å være en ganske god pekepinn. ← ja jeg vet. magefølelsen min er ikke god i det hele tatt. til andre som har svart: nei jeg vet at jeg ikke skal trekke forhastede konklusjoner. han kan ha arvet som dere sier. men han er så rar i humøret. den ene dagen skal han flytte fjell og den andre dagen rikker ikke fjellet seg.
Gjest ArneP Skrevet 23. april 2006 #12 Skrevet 23. april 2006 En selvstendig elektriker har ingen problemer med å tjene nok til å kjøpe bolig til 2 mill og bil til en mill og fortsatt ha nok til å farte og feste og gjøre som han vil. Husk på at disse gutta ikke betaler skatt og jobber mye svart. Det er disse som er vår nye overklasse. Dop? Duh!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #13 Skrevet 23. april 2006 En selvstendig elektriker har ingen problemer med å tjene nok til å kjøpe bolig til 2 mill og bil til en mill og fortsatt ha nok til å farte og feste og gjøre som han vil. Husk på at disse gutta ikke betaler skatt og jobber mye svart. Det er disse som er vår nye overklasse. Dop? Duh! ← Og det tror du ikke skattemyndighetene ville spekulert litt på...? Man betaler ikke en sånn livsførsel med svarte penger. Man må jobbe MYE svart for å fikse det der, og som dama sa, enkelte ganger jobber han ikke i det hele tatt. Hmmmmm....
Gjest Little me Skrevet 23. april 2006 #14 Skrevet 23. april 2006 Symptomene stemmer på amfetamin hvertfall. Hvis han selger i stor stil krever det kanskje en del turer hit og dit. Kanskje greit å få gjort unna en del reising hvis han forsyner seg litt av lasset.Da spår jeg det blir mye stillesitting de neste åra... Men dumt å anta for mye.... Hvem vet... Kansje det bare er hemorider for alt jeg vet (ukonsentrert og turbo). Men elektriker med hemorider gir ikke mye penger... Arvet, da kanskje..... ← Hemorider ja...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #15 Skrevet 23. april 2006 Hallo? Kanskje han jobber som elekrtiker på en båt/cruiseskip akkurat for tiden?? Da reiser han jo masse! Får de oppdrag/jobb på båten, da er de nødt til å reise/jobbe ombord i to uker..og så få fri i to uker.. og så på igjen. Det kan foregå på den måten i flere måneder.. Og hvordan har han fått råd til at han har/gjør? Disse folket tjener jo dritbra! men spør han da vel
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #16 Skrevet 23. april 2006 En selvstendig elektriker har ingen problemer med å tjene nok til å kjøpe bolig til 2 mill og bil til en mill og fortsatt ha nok til å farte og feste og gjøre som han vil. Husk på at disse gutta ikke betaler skatt og jobber mye svart. Det er disse som er vår nye overklasse. Dop? Duh! ← ja. jeg tviler ikke på det, men det er denne fartingen rundt om kring. til andre land også. og oppførselen hans. den er merkelig. han er sykt glemsk og veldig vaiende. humørsyk.
Gjest tråd-s Skrevet 23. april 2006 #17 Skrevet 23. april 2006 Og det tror du ikke skattemyndighetene ville spekulert litt på...? Man betaler ikke en sånn livsførsel med svarte penger. Man må jobbe MYE svart for å fikse det der, og som dama sa, enkelte ganger jobber han ikke i det hele tatt. Hmmmmm.... ← meg som skrev over her igjen. ja skattemyndighetene ville jo ha fått greie på det hvis han jobba svart.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. april 2006 #18 Skrevet 23. april 2006 Hallo? Kanskje han jobber som elekrtiker på en båt/cruiseskip akkurat for tiden?? Da reiser han jo masse! Får de oppdrag/jobb på båten, da er de nødt til å reise/jobbe ombord i to uker..og så få fri i to uker.. og så på igjen. Det kan foregå på den måten i flere måneder.. Og hvordan har han fått råd til at han har/gjør? Disse folket tjener jo dritbra! men spør han da vel ← tviler på det. for han kan reise i to dager så komme hjem i 2-3. det er liksom ingen rutine i det hele. nei jeg vil ikke spørre før jeg kjenner han bedre. det er frekt.
Gjest Elfrida Skrevet 23. april 2006 #19 Skrevet 23. april 2006 nei jeg vil ikke spørre før jeg kjenner han bedre. det er frekt. ← Det er vel ikke frekt å spørre hva slags jobb han har som gjør at han har så spesielle arbeidsforhold? Det ville jeg spurt om med en gang jeg.
Gjest Tanita Skrevet 23. april 2006 #20 Skrevet 23. april 2006 akkuratt det jeg oxo tenker. noen ganger har jeg lurt på om han bruker det også. siden han glemmer så mye og siden han er i turbofart konstant! og den reisingen hans. som han kaller "en slags ferie". syns det er merkelig. når jeg skulle til han for 1 uke siden så åpnet rom-vennen hans døra. han spurte veldig skeptisk om hva det gjaldt. jeg har ikke møtt ham før. men jeg følte at kameraten var litt "på vakt". ← Ja, høres ut osm han driver med dop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå