Mona32 Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Er det noen som har noen erfaring med Easylife?
Mitsi Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Hei Jeg har prøvd easylife, og sitter igjen med en både og følelse. Jeg er ikke fornøyd med kurset i forhold til markedsføringen. En stor del av kurset er faktisk basert på pulver, og det samstemmer ikke med min filosofi når det vektnedgang og livsstilsendring. Dette ble ikke nevnt med ord i markedsføringen. Videre sier markedsføringa ingenting om at etter 9 uker (eller deromkring) er det bare "møter" hver 14. dag Når det gjelder selve opplegget er det vel og bra, ikke så mye nytt for en dreven slanker, forskjellen fra Grete Rode og liknende opplegg er vel at på Easylife teller en ikke kalorier. Jeg synes faktisk det var litt lite fokus på mat, og mye på andre ting. Jeg tok av nærmere 10 kg med Easylife, uten pulver, og er vel igrunnen fornøyd med det. Det viktigste jeg fikk ut av kurset var at jeg fant igjen treningsgleden. Easylife fikk meg opp av sofaen igjen, og tilbake på treningssenteret, og det er et STORT skritt i riktig retning. Men jeg hadde kanskje ikke trengt å koste på meg et helt kurs for å få det til. For meg var ikke Easylife det helt store, men jeg har flere venniner som har bedre resultater enn meg, og som stortrives med den typen livsstilsendring. Lykke til hvis du velger Easylife
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå