Klips Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 lurer på mye i dag, jeg. har lurt på lenge, på tide å få oppklart. er en sang om en fyr som kjører E6 så fort han kan... Kanskje ligg det nån i arman dine/hennes no? (Beklager dårlig dialektrettskriving) Aner ikke hvem som synger, men dere har sikkert hørt den. Det jeg lurer på, siden jeg aldri har fått med meg hele teksten er: Er det bare fordi jeg akkurat har fått ny baby at jeg trodde teksten handlet om en baby som lå i armene hennes? Eller er det bare nok en trist løv-song om en annen slesk fyr i senga hennes?
Veronal Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 E6 m/DDE.... http://www.lyricsdownload.com/dde-e6-lyrics.html Mannlig trailersjåfør som venter barn.
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 DDE. Kona hans ligger å skal føde, så han vil ikke komme for sent
2små Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 Låta tilhører DDE og handler om en far som kjører hjemmover på E6 i traileren sin, mens han lurer på om kona har født deres unge før han rekker frem. Ikke en ny trist love-song.
Klips Skrevet 22. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2006 Det var det jeg tippet, ja! Hah, det skal jeg fortelle mannen! Forøvrig ingen stor DDE-fan, men utrolig hva man småtuter av når man ha liten baby.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 Hørte den sangen da jeg var 9-10år. Var sikker på at den ekle dama var utro, før jeg skjønte at det måtte være babyen som "kanskje ligg i arman hennes no"..
Gjest meya84 Skrevet 23. april 2006 #8 Skrevet 23. april 2006 Hanj kjøre EEEEEEEEEEEEEEEEEE6, denj strakaste vein. Kanskje ligg det nånn i armanj hennes no.. kan itj vær trønder uten å ha hørt den der
Gjest Sukkerert Skrevet 23. april 2006 #9 Skrevet 23. april 2006 Veldig soet tekst. Den spiller paa at en skal tro at hovedpersonen frykter at damen hans er utro, foer teksten avsloerer at de venter barn helt i slutten.
Pasha Skrevet 23. april 2006 #10 Skrevet 23. april 2006 jeg innbilte meg også at det var en mann som lå i armene hennes lenge.. og at hun var utro... etter å ha hørt hele sangen fant jeg ut at det var en baby
Grooo Skrevet 26. april 2006 #11 Skrevet 26. april 2006 Han synger jo på slutten at han parkerer utenfor sentralsykehuset, men det er mange som har missforstått denne ja! hehe
Gjest LoisLane Skrevet 26. april 2006 #12 Skrevet 26. april 2006 Husker godt første gang jeg hørte den teksten, ja. Synes fremdeles den er sjarmerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå