Gjest sommer og blomster Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Er litt nøye med farger ol og vil ikke ha et hummer og kanari av blomster og farger til sommeren. Jeg har bestemt meg for å ha hvite blomster, men vil gjerne kombinere de med en farge til. Spørsmålet er da...hvilken.. Jeg har en lys beige farge på huset, og hvitt rundt vinduene. Svart tak. Terassen er beiset i "burmateak" og møblene er hvite. Alle blomstene skal i terakotta, sink eller hvite/beige krukker.. Noen med god fargesans, og en interiørarkitekt i magen???
Sunbird Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Tror nok du har mange farger du kan velge i her,så lenge du har så nøytrale farger du skal ha de sammen med. Da kan du jo ta den fargen du liker best. Ta deg en titt på et hagesenter og se hva de har der. Kan jo være kjekt å finne en farge som du får flere sorter i. Hvis du ikke ønsker å ha kun en sort da. Lykke til, tror du får det fint uansett jeg da Alial
Windy Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Hva med røde blomster? En litt blek rødfarge kanskje (vet ikke hvordan det er å få tak i men...). Det spriter opp litt rundt huset, men samtidig vil det for eksempel ikke skjære mot teracottapotter
Hu i Svingen Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Mørk rød/purpur. Masse å få tak i med den fargen nå, og sammen med hvitt blir det veldig stilrent. Bladplanter i forkjellige former innimellom binder det hele sammen uten at det blir rotete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå