Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #21 Del Skrevet 26. april 2006 ikke dumme regler, kanskje de burde testes ut?skulle d stå videre der da..litt hastverk her.sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 26. april 2006 #22 Del Skrevet 26. april 2006 arg!lørdagskveld og her sitter jeg alene!!!!møkk-lei altså!at det skal være så vanskelig å finne en ok fyr!mangler jo ikke på menn, men de er jo så forbanna redde alle sammen!"jeg vet ikke hva jeg vil jeg..."opp i rompa mi!grr!er da ikke så vanskelig å vite d da!enten så vil du eller så vil du ikke....er så lei av alt som er fram og tilbake nå at det er like før jeg velger å leve i sølibat!hva er det med menn egentlig???????????????????????????????????????????????????? ← Noe sier meg at damer som skriver som ei ku, også fremstår som ei ku i virkeligheten. Derav lite mannetekke. Det er min teori. Håper for din skyld at innlegget er skrevet med høy alkoholfaktor. (Ikke promille - men prosent...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 27. april 2006 #23 Del Skrevet 27. april 2006 Noe sier meg at damer som skriver som ei ku, også fremstår som ei ku i virkeligheten. Derav lite mannetekke. Det er min teori. Håper for din skyld at innlegget er skrevet med høy alkoholfaktor. (Ikke promille - men prosent...) ← kan ikke skylde på det heller jeg er vel litt av ei ku da,siden du sier det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #24 Del Skrevet 27. april 2006 kan ikke skylde på det heller jeg er vel litt av ei ku da,siden du sier det ← Fine kua! Liker spiriten din, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 27. april 2006 #25 Del Skrevet 27. april 2006 og jeg er en okse!!!MOOOOOO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 27. april 2006 #26 Del Skrevet 27. april 2006 en okse!! perfect match! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 27. april 2006 #27 Del Skrevet 27. april 2006 he he, ska du bli med og beite litt ell? kom til og tenke på en vits: to karer står og henger over plogen og ser utover åkeren, "du ola" sier den ene, ola tygger på et strå og svarer sakte at "jo, er her je". "har det blitt noe på deg i det siste da" spør han første, ola svarer like rolig at jo det var da nesten her på lørdag... "Å...fortell da " sier han første, og ola forteller om at han sto der me boksa på kne og sku til og stappen inn i musa, men trur du itte morra kom du da, sier ola rolig og rister sakte på hue. "wow!!!!hva sa hu da?" spør han første med oppspilte øyne og grisete tanker. Ola spytter og sier , med stor ro "MØØØØØØ"..... og her sitter jeg og ler så jeg snart detter a stolen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 28. april 2006 #28 Del Skrevet 28. april 2006 :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 28. april 2006 #29 Del Skrevet 28. april 2006 kan ikke skylde på det heller jeg er vel litt av ei ku da,siden du sier det ← Mer sober i dag ja (Uten at jeg kan påberope meg det) Kuer er ålreite dyr de og, selv om de ikke har så mye pels. (Dog usikker på om pels er så bra, nå som vi går mot varmere tider). Men de har bra byste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #30 Del Skrevet 28. april 2006 vet ikke om jeg kan skryte så av "jura" mine da men...hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariel:) Skrevet 13. mai 2006 #31 Del Skrevet 13. mai 2006 skjønner frustrasjonen din trådstarter. Nå er det lørdag og her sitter jeg.. egentlig har jeg jo en super fyr på kroken og vi skulle være sammen i kveld, men så ringte han nettopp og sa han måtte i en bursdag!! kjennte det bare begynnte å koke her så bare måtte få det ut... jaja.. men føler jeg ikke kan kreve noe for vi er jo ikke sammen, pga stor avstand for jeg studerer i en annen by.. men nå var jeg hjemme og da håpet jeg han kunne sette av litt tid til meg.. men men.. sånn er livet jeg er kanskje en ku jeg og.. men nå skal jeg i hvertfall fylle opp badekaret, tenne noen stearinlys og sette på litt rolig musikk og si til meg selv at dette er min kveld så kan ha det så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 13. mai 2006 #32 Del Skrevet 13. mai 2006 hehehe!bra det ikke bare meg som er frustrert da... men han mannen jeg mente på har blitt litt bedre da, jeg sendte nesten ikke sms og roet det skikkelig ned en stund fordi jeg var irritert på han.å nå renner det inn sms og telefoner fra han det funka gulle-godt det trikset med ikke å mase iallefall kanskje vi skal starte egen klubb for single kuer?ikke dumt....hmm. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #33 Del Skrevet 13. mai 2006 hehehe :grine2: jeg melder meg inn i den klubben! jeg skal prøve ut det trikset jeg og nå så skal jeg se hvordan det går, skal være stille som en østers, så kommer han vel krypende har jo sommern foran meg nå, ting funker bedre da hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 13. mai 2006 #34 Del Skrevet 13. mai 2006 Hehe! Var trikset sitt det ja, men nå har jo jeg blitt litt kald da. Var ikke noe turn-on med en usikker-jegvetikkehvajegvil-mann... men lykke til, gjest!det funka iallefall! *reisefebern har tatt meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johann Skrevet 14. mai 2006 #35 Del Skrevet 14. mai 2006 Det er et form for system i galskapen. Tro det eller ei. Du er din egen smed her. Hvis det hjelper så er det kanskje noe å hente her: sjekking, dating og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå