Gjest singel! Skrevet 22. april 2006 #1 Del Skrevet 22. april 2006 arg!lørdagskveld og her sitter jeg alene!!!!møkk-lei altså!at det skal være så vanskelig å finne en ok fyr!mangler jo ikke på menn, men de er jo så forbanna redde alle sammen!"jeg vet ikke hva jeg vil jeg..."opp i rompa mi!grr!er da ikke så vanskelig å vite d da!enten så vil du eller så vil du ikke....er så lei av alt som er fram og tilbake nå at det er like før jeg velger å leve i sølibat!hva er det med menn egentlig???????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 22. april 2006 #2 Del Skrevet 22. april 2006 Løper redd ut ..... Mange menn sliter med det samme som deg..bare motsatt. "Hva er det kvinner vil, egentlig ?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #3 Del Skrevet 22. april 2006 hva vil kvinner....hva vil menn.....kanskje vi heller bare skal si til verandre hva vi vil. I steden for og klage på at vi ikke vet hva det motsatte kjønn vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 22. april 2006 #4 Del Skrevet 22. april 2006 akk,så sant... vært myyyyyyyyyyyyye enklere om vi bare hadde busa ut med det. er ganske flink til det jeg da.sikkert derfor de blir redde var vel mest bare ett syte og klage over livet mitt innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 22. april 2006 #5 Del Skrevet 22. april 2006 sånn.nu har jeg registrert meg også.ikke verst:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 22. april 2006 #6 Del Skrevet 22. april 2006 Ehh ja.. hva vil du.?? Velkommen til forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #7 Del Skrevet 22. april 2006 arg!lørdagskveld og her sitter jeg alene!!!!møkk-lei altså!at det skal være så vanskelig å finne en ok fyr!mangler jo ikke på menn, men de er jo så forbanna redde alle sammen!"jeg vet ikke hva jeg vil jeg..."opp i rompa mi!grr!er da ikke så vanskelig å vite d da!enten så vil du eller så vil du ikke....er så lei av alt som er fram og tilbake nå at det er like før jeg velger å leve i sølibat!hva er det med menn egentlig???????????????????????????????????????????????????? ← Hva er det du vil da, pus? *purre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 22. april 2006 #8 Del Skrevet 22. april 2006 vil jeg?ha en kjæreste bare.... er det så storforlangende da?sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 22. april 2006 #9 Del Skrevet 22. april 2006 ok, ser du bort i fra det "opp i rompa" greiene, så er jeg en av de single mennene her inne:-) nei da, trøst deg med at de fleste mannfolk sliter med det samme som deg, ikke mye trøst kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 23. april 2006 #10 Del Skrevet 23. april 2006 ikke akkurat... hihi!men overlever vel!alt er bedre på en søndag vet du:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #11 Del Skrevet 25. april 2006 Hvis gutta sier at de ikke vet hva de vil, tipper jeg at de ikke vil. Ikke gjør ting så vanskelig.. Men lykke til, du finner nok en passende fyr snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 26. april 2006 #12 Del Skrevet 26. april 2006 arg!lørdagskveld og her sitter jeg alene!!!!møkk-lei altså!at det skal være så vanskelig å finne en ok fyr!mangler jo ikke på menn, men de er jo så forbanna redde alle sammen!"jeg vet ikke hva jeg vil jeg..."opp i rompa mi!grr!er da ikke så vanskelig å vite d da!enten så vil du eller så vil du ikke....er så lei av alt som er fram og tilbake nå at det er like før jeg velger å leve i sølibat!hva er det med menn egentlig???????????????????????????????????????????????????? ← For det første: Du sitter alene hjemme en lørdagskveld. Hvorfor i all verden er du ikke ute for å treffe menn? For det andre: Ingen sier at de ikke vet hva de vil dersom de ikke blir konfrontert med et spørsmål. Du må slappe mer av og ikke presse på. Behandle dem kun som kjøtt, og du vil se at de begynner å lure på hvorfor du ikke vil mer. Da har du snudd maktsituasjonen på hodet. Bruk gjerne noen måneder for du begynner å hinte om forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 26. april 2006 #13 Del Skrevet 26. april 2006 Hvis gutta sier at de ikke vet hva de vil, tipper jeg at de ikke vil. Ikke gjør ting så vanskelig.. Men lykke til, du finner nok en passende fyr snart;) ← Som sagt sier ingen at de ikke vil dersom de ikke blir konfrontert med et spørsmål. Poenget er å gi partneren tid til å finne ut hva vedkommende vil. Som jeg har sagt tidligere så er de to partenes interesse i hverandre ofte forskjellig i starten. De parten som er sikker må hjelpe den andre i å bli mer sikker. Når en part begynner å mase om forhold avslører denne sin usikkerhet. Avslørt usikkerhet oppfattes alltid negativt fordi det minner den andre parten på sin egen usikkerhet. Dette er en årsak til at selvtillit er utrolig viktig innen sjekking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 26. april 2006 #14 Del Skrevet 26. april 2006 Som sagt sier ingen at de ikke vil dersom de ikke blir konfrontert med et spørsmål. Poenget er å gi partneren tid til å finne ut hva vedkommende vil. Som jeg har sagt tidligere så er de to partenes interesse i hverandre ofte forskjellig i starten. De parten som er sikker må hjelpe den andre i å bli mer sikker. Når en part begynner å mase om forhold avslører denne sin usikkerhet. Avslørt usikkerhet oppfattes alltid negativt fordi det minner den andre parten på sin egen usikkerhet. Dette er en årsak til at selvtillit er utrolig viktig innen sjekking. ← tror du har mange gode poeng...er vel litt for brå i vendinga jeg da. Skal prøve hardt å roe meg ned:-)men merker så fort at jeg liker noen...sukk! og angående lørdagskvelden hjemme,så er jeg alene med ett lite barn,ikke så mye fritid da vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 26. april 2006 #15 Del Skrevet 26. april 2006 Hvis gutta sier at de ikke vet hva de vil, tipper jeg at de ikke vil. Ikke gjør ting så vanskelig.. Men lykke til, du finner nok en passende fyr snart;) ← det er min teori også da,men hvorfor komme tilbake å si at man ikke vil gi helt slipp på en da?hmm....nææ,ikke lett å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 26. april 2006 #16 Del Skrevet 26. april 2006 Hvis gutta sier at de ikke vet hva de vil, tipper jeg at de ikke vil. Ikke gjør ting så vanskelig.. Men lykke til, du finner nok en passende fyr snart;) ← det er min teori også da,men hvorfor komme tilbake å si at man ikke vil gi helt slipp på en da?hmm....nææ,ikke lett å forstå. ← De snakker sikkert sant når de sier at de ikke vet hva de vil, men når disse spørsmålene kommer opp for tidlig så kan spørsmålene i seg selv føre til at beslutningen blir at de ikke vil. Ved å mase for tidlig kan man derfor fremprovosere et uønsket resultat. I en sjekke/datingfase har jeg derfor følgende råd: - ikke se hverandre oftere enn to ganger i uken. vær "opptatt" de andre dagene. det vil si ikke ta initativ til kontakt om ikke formålet er å treffes. lange telefonsamtaler, smser eller msn med flørting frarådes i denne fasen - ikke nevn forhold med ett eneste ord hverken direkte eller indirekte før dere har sett hverandre ti ganger - i løpet av de ti første datene bør dere eskalere til sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 26. april 2006 #17 Del Skrevet 26. april 2006 HELT uenig med Valentinos "regler" - det der er da ikke gyldig for mange forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 26. april 2006 #18 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) HELT uenig med Valentinos "regler" - det der er da ikke gyldig for mange forhold! ← Selvfølgelig passer de ikke alle forhold. Rådene passer perfekt dersom man er usikker på hva den andre parten vil. Da gjør du ingen ting galt. Endret 26. april 2006 av valentino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 26. april 2006 #19 Del Skrevet 26. april 2006 I en sjekke/datingfase har jeg derfor følgende råd: - ikke se hverandre oftere enn to ganger i uken. vær "opptatt" de andre dagene. det vil si ikke ta initativ til kontakt om ikke formålet er å treffes. lange telefonsamtaler, smser eller msn med flørting frarådes i denne fasen - ikke nevn forhold med ett eneste ord hverken direkte eller indirekte før dere har sett hverandre ti ganger - i løpet av de ti første datene bør dere eskalere til sex ← Jeg tror du kan ha mye rett, men hvorfor akkurat ti ganger? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #20 Del Skrevet 26. april 2006 De snakker sikkert sant når de sier at de ikke vet hva de vil, men når disse spørsmålene kommer opp for tidlig så kan spørsmålene i seg selv føre til at beslutningen blir at de ikke vil. Ved å mase for tidlig kan man derfor fremprovosere et uønsket resultat. I en sjekke/datingfase har jeg derfor følgende råd: - ikke se hverandre oftere enn to ganger i uken. vær "opptatt" de andre dagene. det vil si ikke ta initativ til kontakt om ikke formålet er å treffes. lange telefonsamtaler, smser eller msn med flørting frarådes i denne fasen - ikke nevn forhold med ett eneste ord hverken direkte eller indirekte før dere har sett hverandre ti ganger - i løpet av de ti første datene bør dere eskalere til sex ← hihi!morsomt å høre.men i løpet av ti dater???tenk deg jeg da som har barnefri en gang i mnd...tar jo ti mnd da...hehe!neida,bare tuller.skjønner hva du mener.ikke dumme re Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå