Kathri Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Er det noen som har noen fine bilder av brudebuketter med peoner?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Her er en: http://www.dbas.no/Bryllupstips/smlm_blomster/db_9/2.htm
Lykketrollet Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 På denne siden finner du en del... Utrolig flott side! http://www.wiggyflowers.com/portfolio.asp?id=14
Kathri Skrevet 22. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2006 Der var det masse flott!! Tusen takk!!!!
Izaria Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 ah! Peoner - my favorite! Skulle helst at peoner i min, men da jeg giftet meg var det vanskelig å få tak i de (feil årstid) så da ble det gammeldagse rosa "ballroser" i stedet..men ble nyyydelig det også. Denne peon-buketten var min inspirasjon:
Laini Skrevet 22. april 2006 #6 Skrevet 22. april 2006 ah! Peoner - my favorite! Skulle helst at peoner i min, men da jeg giftet meg var det vanskelig å få tak i de (feil årstid) så da ble det gammeldagse rosa "ballroser" i stedet..men ble nyyydelig det også. Denne peon-buketten var min inspirasjon: ← Fantastiks, det er utrolig fine blomster...... Har alltid likt dem også, det var min bestemor sine favoritt blomster. Så kanskje jeg burde tenke på det nå......Hmmmm galehuset neste. Trodde jeg hadde tenkt ut roser og orkideer.
Izaria Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 ..og slik ble buketten jeg hadde: fin den også!!?!
Laini Skrevet 22. april 2006 #8 Skrevet 22. april 2006 ..og slik ble buketten jeg hadde: fin den også!!?! ← Nyyydelig;-) Orginal, vakker og alikevel "rolig"............
Izaria Skrevet 22. april 2006 #9 Skrevet 22. april 2006 Nyyydelig;-) Orginal, vakker og alikevel "rolig"............ ← hihi...helt enig med deg så klart!
Mies Skrevet 23. april 2006 #11 Skrevet 23. april 2006 (endret) ÅÅÅÅÅ skikkelig irritert nå, jeg hadde klikket 236 ganger gjennom alle bildene og tatt ut alle peonene, åtte alt i alt!, og så fungerer ikke linkene. rekker ikke å finne ut av det nå, må skynte meg å rekke ett fly! men det er altså noen fine buketter på Weddingchannel, weddingchannel Endret 23. april 2006 av Mies
Kathri Skrevet 23. april 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. april 2006 Tusen takk for innspill!! Har lett etter brudebuketter men ingenting har egentlig falt helt i smak før jeg var hos en blomsterdekoratør igår som anbefalte meg å bruke peoner - og ting falt på plass :-D Til og med dekorasjonene på bordene - takket være deg Lykketollet! Så tusen, tusen takk!!
Lykketrollet Skrevet 23. april 2006 #13 Skrevet 23. april 2006 Tusen takk for innspill!! Har lett etter brudebuketter men ingenting har egentlig falt helt i smak før jeg var hos en blomsterdekoratør igår som anbefalte meg å bruke peoner - og ting falt på plass :-D Til og med dekorasjonene på bordene - takket være deg Lykketollet! Så tusen, tusen takk!! ← Så flott at jeg kunne bidra litt! Det er så godt når det løser seg! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå