Gå til innhold

Brudebukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen fine bilder av brudebuketter med peoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var det masse flott!! Tusen takk!!!! :smilyblomst:

Skrevet

ah! Peoner - my favorite! Skulle helst at peoner i min, men da jeg giftet meg var det vanskelig å få tak i de (feil årstid) så da ble det gammeldagse rosa "ballroser" i stedet..men ble nyyydelig det også. Denne peon-buketten var min inspirasjon:

post-9337-1145744815_thumb.jpg

Skrevet
ah! Peoner - my favorite! Skulle helst at peoner i min, men da jeg giftet meg var det vanskelig å få tak i de (feil årstid) så da ble det gammeldagse rosa "ballroser" i stedet..men ble nyyydelig det også. Denne peon-buketten var min inspirasjon:

post-9337-1145744815_thumb.jpg

Fantastiks, det er utrolig fine blomster...... Har alltid likt dem også, det var min bestemor sine favoritt blomster. Så kanskje jeg burde tenke på det nå......Hmmmm galehuset neste. Trodde jeg hadde tenkt ut roser og orkideer.

Skrevet

..og slik ble buketten jeg hadde:

post-9337-1145745323_thumb.jpg

fin den også!!?!

Skrevet
..og slik ble buketten jeg hadde:

post-9337-1145745323_thumb.jpg

fin den også!!?!

Nyyydelig;-) Orginal, vakker og alikevel "rolig"............

Skrevet
Nyyydelig;-) Orginal, vakker og alikevel "rolig"............

hihi...helt enig med deg så klart!

:blomst:

Skrevet

Det var en nyyydelig bukett Izaria!

Skrevet (endret)

ÅÅÅÅÅ skikkelig irritert nå, jeg hadde klikket 236 ganger gjennom alle bildene og tatt ut alle peonene, åtte alt i alt!, og så fungerer ikke linkene. rekker ikke å finne ut av det nå, må skynte meg å rekke ett fly! men det er altså noen fine buketter på Weddingchannel,

weddingchannel

Endret av Mies
Skrevet

Tusen takk for innspill!! Har lett etter brudebuketter men ingenting har egentlig falt helt i smak før jeg var hos en blomsterdekoratør igår som anbefalte meg å bruke peoner - og ting falt på plass :-D

Til og med dekorasjonene på bordene - takket være deg Lykketollet! Så tusen, tusen takk!!

Skrevet
Tusen takk for innspill!! Har lett etter brudebuketter men ingenting har egentlig falt helt i smak før jeg var hos en blomsterdekoratør igår som anbefalte meg å bruke peoner - og ting falt på plass :-D

Til og med dekorasjonene på bordene - takket være deg Lykketollet! Så tusen, tusen takk!!

Så flott at jeg kunne bidra litt!

Det er så godt når det løser seg! Lykke til! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...