Lady79 Skrevet 28. november 2002 #1 Skrevet 28. november 2002 Hei alle sammen!! Syns det er på tide med en oppdatering!! Har sikkert vært flere som jeg ikke har fått med meg, men nå er jeg i siget igjen!! Bare litt over 6 mnd igjen til min store dag.....fortell hvor langt dere er kommet da folkens!!! Om du skal gifte deg i janura, desember eller noen av de andre månedene i 2003...hiv deg på.... gleder meg til å høre hvor langt dere er kommet!!
Lorelai80 Skrevet 29. november 2002 #2 Skrevet 29. november 2002 Hei. Jeg skal gifte meg 1. februar og gleder meg noe enormt. Lykke til alle sammen!!
Engel Skrevet 29. november 2002 #3 Skrevet 29. november 2002 Heisann! Datoen er fortsatt 31. mai 2003. Har ikke fått gjort så mye, men venter nå på diverse svar om priser o.l. slik at vi forhåpentligvis får booket det meste før jul. Leter etter noen som kan vie oss utendørs, er ikke så lett det der. Har ellers begynt å prøve kjoler, men nå har jeg ikke tid til mer før etter jul. Men da håper jeg også 2003-modellene har kommet!
Skorpion72 Skrevet 29. november 2002 #4 Skrevet 29. november 2002 Heisann Vi skal gifte oss 28. juni 2003. Vi har bestilt kirke, lokale, fotograf. Jeg har kjøpt kjole, og bryllupsreisen er i boks. Vi skal en uke til Provence. Gjett om jeg gleder meg. (tidl. Brud2003)
Gjest Ville Skrevet 29. november 2002 #5 Skrevet 29. november 2002 Hei. Gifter oss 14 juni 03. Har bestillt kirke, festlokale,fotograf,frisør/sminkør. Har alt klart til innbydelser og bordkort. Kjolen er kjøpt, kom over et kjempetilbud av en nydelig Lillykjole. Klær til brudgommen & mine to brudsvenner gjenstår. Er begynnt å tenkt på kaker og det som skal være på koldtbordet. Gler meg veldig til den store dagen !!
Gjest Turi Skrevet 29. november 2002 #6 Skrevet 29. november 2002 Jeg gifter meg med min kjære samboer 2.mai 2003. Gleder meg veldig for jeg har ventet veeeeldig lenge. 2.mai er det nøyaktig 17 år siden vi traff hverandre. Det var kjærlighet ved første blikk og vi har holdt sammen siden denne dagen. Romantisk eller.... Vi har fått i orden det meste. Kirke, lokale, toastmaster (som også skal synge i kirken), musikk til festen, fotograf og kjolen er i boks. Har fremdeles tid på oss (heldigvis) til å få ordnet resten i god tid før dagen.
Anede Skrevet 29. november 2002 #7 Skrevet 29. november 2002 Vi gifter oss 12 juli og vi har ordnet: kirke lokale invitasjoner brudekjole slør tiara blomsterdame, funnet ut av pynt og brudebukett meny solosanger salmer fotograf hmm.. kommer ikke på mer nå..
Tvilling76 Skrevet 29. november 2002 #8 Skrevet 29. november 2002 Vi skal ut i ilden 9. august 2003. So far har vi ordnet: Lokale Kirke Transport Kjolen Forlovere Musikk til festen Leter etter fotograf, men er fortsatt svært usikre. Resten tar vi etter hvert. Ingenting å stresse for. Gift blir vi nok uansett. Først skal vi planlegge til jul. Kos dere!
Salamandra Skrevet 29. november 2002 #9 Skrevet 29. november 2002 Vi gifter oss 26 April 2003, vi :D Har ordnet det meste; kirke, lokaler, kjole, fotograf, bil, bryllupsreise, brudesuite..osv. Det som står igjen er: kirkeprogram, invitasjoner, klær til brudgommen (har funnet, har bare ikke reservert ennå), brudepike/svenneklær, ringer, morgengave, undertøy.. og sikkert en hel del småting jeg ikke kommer på i farten. Frk. Busybody
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #10 Skrevet 29. november 2002 vi skal gifte oss 5.juli 2003. Har ordnet med kirke, lokalet, fotograf og kjøpt kjolen. Nå skal jeg slappe av til over nyttår, så får jeg tenke på invitasjoner o.l. da. Vi skal ha baby i februar, så jeg regner med det kan bli travelt i tiden før bryllupet. "Iris"
monja Skrevet 29. november 2002 #11 Skrevet 29. november 2002 Vi gifter oss 30 august 2003, og akkurat nå slapper jeg av litt med planleggingen. Men det som er i boks nå er kirke, lokaler, ringer, gjesteliste, musikk til festen, fyrverkeritillatelse (viktig viktig he he), kjoler til brudepiker, meny, bordkort, utkast til kirkeprogram og festprogram....pluss at jeg jobber med dagboka her på KG innimellom. Vi har ikke begynt å stresse med kjole og klær til han enda, men det blir på våren en gang. Lykke til med planleggingen alle sammen!!
Gjest Madden Skrevet 29. november 2002 #12 Skrevet 29. november 2002 Vi gifter oss den 19. juli og har ordnet bare det viktigste ennå...det vil si kirke, lokale, toastmaster, forlovere, gjesteliste, holder på med utformingen av invitasjoner og bordkort..og så har jeg prøvd kjole da! Har sett meg ut bukett, men har ikke bestemt meg helt ennå... Har fått tak i brudepiker og brudesvenner, og overnattingsplass for tilreisende gjester... Har prøvd ulike brudekjoler men har ikke bestemt noe ennå! Over jul så blir invitasjonene sendt ut...og imens koser jeg meg med eksamen og bryllupsdagboka på kvinneguiden!!
Power Skrevet 29. november 2002 #13 Skrevet 29. november 2002 Hallo, 2003-bruder! Vi gifter oss 16. august, og har bestilt kirke, lokale, fotograf, bryllupssuite og transport for gjester fra kirke til lokale. Planene for bryllupsreisen er klar, men vi har ikke bestilt enda. Har såvidt begynt å kikke på invitasjonene. Forlovere er også i orden. Så var det dette med kjolen da... Greier ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe eller leie! Har litt lyst til å dra til København og handle hos Lilly, men det er jo veldig lettvint å leie også da... Det ordner seg nok! Lykke til med planleggingen alle sammen!
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #14 Skrevet 29. november 2002 Hei alle sammen :D Vi gifter oss 12.juli 03, og har det meste under kontroll tror jeg! Jeg ble så ivrig den dagen vi forlovet oss, at jeg ordnet masse med en gang :D #kirke #lokalet #kokker #bryllupssuite #forlovere #solo i kirka #kjolen er ordnet #fotograf #blomster er bestemt, men ikke bestilt #ringene er vi ganske enige om, men ikke kjøpt enda #drikke -har vært noen turer i Sverige! #gjestelisten #brudepike og svenn #toastmaster #bryllupsreise bestemt, men ikke bestilt Nå koser jeg meg med å lage bordkort, og invitasjoner. Kan hende det er mere som jeg ikke kommer på nå, men det er såå arti å planlegge den store dagen :D Enig? Lykke til alle sammen! K.
Louise73 Skrevet 29. november 2002 #16 Skrevet 29. november 2002 Hei, vi gifter oss 7.juni og har ordnet følgende: - kirke - festlokale - catering firma for middag - musikk til festen - gjesteliste - budsjett - utkast til innbydelse - begynt å se på brudekjole, skal vente litt - bestemt drikke, handlet conjac og bayiles - bryllups bil Sikkert noe jeg har glemt her, planleggingen går litt i rykk og napp her. Blir sikkert ikke å gjøre så mye mer før etter jul. Lykke til alle sammen!
KL Skrevet 30. november 2002 #17 Skrevet 30. november 2002 Det blir 22.februar. Ville ha et vinterbryllup med fakler og fyr i peisen :D
'Lilly' Skrevet 1. desember 2002 #18 Skrevet 1. desember 2002 Vi skal gifte oss 5. juli 2003, og nå er det snart 7 mnd igjen. Synes ikke det var lenge siden det var 1 år til.... Vi har bestilt kirke, lokale og fotograf + at jeg har laget innbydelser, bordkort og sanghefter i lik stil. Har også skaffet forlovere og skrevet en foreløpig gjesteliste. Ellers har vi laget en detaljert oversikt over ting som må gjøres og når det må gjøres, så ting er for tiden under kontroll.... MEN man vet ikke. Plutselig har tiden gått, og det begynner å haste....
Lereè Skrevet 2. desember 2002 #19 Skrevet 2. desember 2002 Vi gifter oss 3 Mai, og følgende er i boks: - Kirke - Festlokaler - Mat - Drikke - kjole - Sko - Bryllupsreise Ellers har vi begynnt å titte på: - Frisør (nesten i boks nå) - Invitasjoner (lage selv sansynligvis) - Bordkort (Også lage selv, ved hjelp av gode venninner!) - Bordplassering Og dett var dett så langt! Men planlegger for fullt nå, bruker en god del tid på å finne ut av små ting og koser oss med det :D Er en god stund igjen så vi trenger jo ikke akuratt stresse enda heller, og det er da det er gøy å planlegge litt Klem fra Lereè
wok Skrevet 3. desember 2002 #20 Skrevet 3. desember 2002 vi har ordnet: - klær til begge - kirke - lokale - begynt på bordekorasjon, kobbertrådhjerter - begynt på invitasjoner - tenker på og snakker med blomsterdekoratør om bukett - fotograf og video - forlover til meg - toastmaster - jeg har tenkt ut morgengave - jobber med ønskeliste hele tiden... - jobber med å få en av søstrene mine til å lese i kirka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå