Mies Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Er i det nyskjerrige hjørnet i dag. Lurer altså på hva slags borkort dere skal ha . (Det har jo blitt diskutert en del borkort her inne i det siste)
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Vi hadde stanset ut hjerter som vi skrev navnene på og som vi festet til glasset med klyper. Ble veldig fint.
Gjest Markblomsten Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 (endret) Vi skal ha et kombinert meny/sanghefte/bordplan der vi skriver navnet på gjesten på fremsiden. Endret 22. april 2006 av Markblomsten
Lykketrollet Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Vi skal ha fint papir som bordkort, med rose eller sommerfugel som jeg har malt selv... Jeg tar bare å limer de på. Så skriver jeg navnet med pennesplitt og blekk.
Gjest Fruktkake Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 Jeg skal ha fjortisformede esker med sukkersøtt og klissete godteri oppi
afr0dite Skrevet 22. april 2006 #6 Skrevet 22. april 2006 Vi skal ha silkebånd som er festet rundt stetten av glasset med en perle:) Ser for meg en måneds haling og draing med tang, iom at perlen kun har en 2mm åpning
Lythande Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Vi skal ha et kombinert meny/bordplan der vi skriver navnet på gjesten på fremsiden.
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #8 Skrevet 23. april 2006 Vi skal ha eføy-blad med sølvskrift på.
Sun Mei Skrevet 23. april 2006 #9 Skrevet 23. april 2006 Vi hadde telysglass med navnene til gjestene skrevet på. Disse ble tent like før vi satte oss til bords
Impala Skrevet 23. april 2006 #10 Skrevet 23. april 2006 Vi hadde bordkort i rød papp som var brettet dobbelt. Navnene var skrevet på fint hvitt papir, klippet ut med mønstersaks og limt oppå kartongen.
lille my Skrevet 23. april 2006 #11 Skrevet 23. april 2006 søstrene mine har fått i oppdrag å gå ned i fjøren, og plukke runde slipte stener. de koker jeg, tørker, og sprayer i lys gull, og kobber omm en annen. når det er tørt, limer jeg på noen små falske roser o orange, og rødt på med limpistol. så skriver jeg navnene på med en svart sprittusj. håper det blir like fint som jeg hadde tenkt meg.
CurlySue Skrevet 24. april 2006 #12 Skrevet 24. april 2006 (endret) Vi hadde telysglass med navnene til gjestene skrevet på. Disse ble tent like før vi satte oss til bords ← Slike skal vi også ha. Hvordan gjorde du det? Har kjøpt en sølvlakk-penn, men ser ikke helt for meg hvordan det blir. Skal ha hvite gjennomsiktige telys oppi. Har du bilder som du kunne vist?? Er evig takknemlig hvis du kan hjelpe meg... Endret 24. april 2006 av CurlySue
Mary77bgo Skrevet 24. april 2006 #13 Skrevet 24. april 2006 Vi har kjøpt gavelapper/ fra Panduro som vi skal dekke med pyntepapir i gull og lime navnene på toppen med tosidig putetape (for 3D effekt). Mamma skal bake miniatyrkaker som skal oppi små kakebokser. Vi fester merkelappene på kakeeskene
Kvist Skrevet 24. april 2006 #14 Skrevet 24. april 2006 Vi skal ha bordkort av den vanlige typen med brett på midten, i kremhvit kartong, på den fester jeg menyen printet ut på varm-beige kartong med limputer, pynter med gullhjerter og skriver navnet i gull. Vi skal ikke ha noe info/sanghefte men ønsket alikevel menyen skriftlig, sa da ble det denne løsningen. Vielsesprogrammene og invitasjonene er i samme papirtyper og med hjertene i gull som "rød tråd". Syns de ble flotte jeg.
Sun Mei Skrevet 24. april 2006 #15 Skrevet 24. april 2006 Slike skal vi også ha. Hvordan gjorde du det? Har kjøpt en sølvlakk-penn, men ser ikke helt for meg hvordan det blir. Skal ha hvite gjennomsiktige telys oppi. Har du bilder som du kunne vist?? Er evig takknemlig hvis du kan hjelpe meg... ← Har nok ikke noe bilder som viser de godt nok, men vi kjøpte en slags tubepenn på Panduro i sølvfarge. Den skrev vi på glassene med og lot det stå og tørke litt. Skriften ble da på en måte uthevet fra glasset om du skjønner. Går du på Panduro så finner de nook frem en slik til dere
Sun Mei Skrevet 24. april 2006 #16 Skrevet 24. april 2006 Glassmaling, komtur - perlemor heter den vi brukte. Det er en tube med spiss til å skrive med på
Trampe Skrevet 24. april 2006 #17 Skrevet 24. april 2006 Vi skal ha silkebånd med gjestens navn på bundet rundt stetten på vinglasset.
Gjest Gjest_CurlySue Skrevet 24. april 2006 #18 Skrevet 24. april 2006 Glassmaling, komtur - perlemor heter den vi brukte. Det er en tube med spiss til å skrive med på ← Tusen takk! Da skal vi prøve det. Du pyntet ikke noe mer på dem?
Sun Mei Skrevet 24. april 2006 #19 Skrevet 24. april 2006 Nei, det holdt med bare navnet - det enkle er ofte det beste
Gjest Gjest_CurlySue Skrevet 24. april 2006 #20 Skrevet 24. april 2006 Argh...! Nå har jeg prøvd på et par stykker. (Det var Pandurolakk jeg hadde, bare at den heter sølv, "Relieff transparent"). Jeg får det ikke til!!! Det blir klumpete der som jeg må dra pennen tilbake på bokstaven, skjevt blir det også... sukk... Kanskje jeg får vente til det blir dagslys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå