Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #21 Skrevet 23. april 2006 høye drinker jentedosamhold dokø drosjeregning hud svette dørvakt røykesosialisering spandere Skal prøve å finne på flere som ikke er sagt! ← Thank you!! 61 ord, ikkje verst: konsert stand up venner glede øl fotball musikk cider edru utepils dart kjentsfolk beautifull blackout latter sommarsol våryr kjæreste danse smil swing flørt kyss sjekketriks smile le mørke telefonnummer vin vatn venner skravling skål dans kebab rusbrus chilinøtter nattbad gnagsår øresus hud miniskjørt skjorte slips sminke taxi kondomar drinkar spandere vorspiel nachspiel dørvakt kontanter billett stempel spandere røyk dokø hud svette Fleire?!?!?
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #22 Skrevet 23. april 2006 Dekker nesten ei halv A4-side i skrift-størrelse 20 no.. Kor stor bør skrifta vere for at orda skal vere leselege, men ikkje for overveldande?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #23 Skrevet 24. april 2006 Hårspray, visakort, gutter, jenter, rock, pop, taxi, push-up, smil, latter
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #24 Skrevet 24. april 2006 Hårspray, visakort, gutter, jenter, rock, pop, taxi, push-up, smil, latter ← Tusen takk! *smask*
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #25 Skrevet 25. april 2006 flørting, sjalusi, kamphaner, politi, bot legimitasjon (?), aldersgrense, sladder, gapskratt, russ, debutere, lengsel, Ikke bare positivt....
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #26 Skrevet 25. april 2006 flørting, sjalusi, kamphaner, politi, bot legimitasjon (?), aldersgrense, sladder, gapskratt, russ, debutere, lengsel, Ikke bare positivt.... ← Genialt!!!
Gjest GreenSky Skrevet 25. april 2006 #27 Skrevet 25. april 2006 Det blir helt sikkert en fin t-shorte! Og, hvis jeg er i traktene og ser den, skal jeg tenke på deg.
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #28 Skrevet 25. april 2006 Det blir helt sikkert en fin t-shorte! Og, hvis jeg er i traktene og ser den, skal jeg tenke på deg. ← Skal legge ut bilder når den er ferdig produsert eg! Ingen som har fomeining om kva skriftstørrelse eg bør nytte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå