Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #1 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg lurer på om det er noen her som demonstrerer Tupperware, eller noen vet hvor mye man kan tjene på det? Hvor mye sitter man igjen med selv av et salg? Har lyst til å begynne med dette, men vet så veldig lite om det. Så hvis det er noen som har info eller tips blir jeg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 22. april 2006 #2 Del Skrevet 22. april 2006 du kan begynne med å ta kontakt med den forhandleren som er nærmest deg,så vil du helt sikkert få svar på en del spørsmål. Du finner kontakt personer på internett sidene til tupperware. (www.tupperware.dk) Jeg har selv solgt tupperware en kort stund,men satt vel ikke igjen med så veldig mye penger tilovers. Du får jo muligheten til å kjøpe varer til deg selv til "inn"pris, så da blir det jo fort til at man gjør det. Det lille jeg fikk ekstra brukte jeg som regel til å kjøpe inn varer for. Men holder man på en stund,så får man jo opparbeidet seg en del varer og har da ikke det samme behovet som i begynnelsen. Jeg kan desverre ikke gi deg noe eksakt svar,men det er det sikkert noen andre som kan. Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 22. april 2006 #3 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg demonstrerte Tupperware i et halvt års tid. Hvor mye du tjener kommer helt an på hvor mange demoer du har i uka. Hvis du har 3-4 demoer per uke kan du gjøre det ganske godt på sikt. I begynnelsen må du jo betale ned bagen med varer du får, men etter det så får du jo et overskudd. Holder du på en stund og gjør det ganske bra så kan du bli gruppeleder, og det betyr enda større inntekter og masse gratisvarer. Men da er det snakk om å holde på i noen år. Vil du tjene penger på dette så bør du enten være veeeldig utadvendt og oppsøke aktuelle vertinner, eller så må du ha et relativt stort nettverk å gå ut fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #4 Del Skrevet 22. april 2006 Hvor mye betaler man for bagen med varer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 23. april 2006 #5 Del Skrevet 23. april 2006 Du betaler egentlig ingenting, men når du har salg på demonstrasjonene så trekkes det av overskuddet ditt frem til den er nedbetalt. Husker ikke hvor mye det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #6 Del Skrevet 23. april 2006 Men hvor mye av et salg sitter man igjen med i %? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 23. april 2006 #7 Del Skrevet 23. april 2006 Kanskje rundt 20-30% eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #8 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Hei! Jeg jobber som gruppeleder i tupperware. Fortjenesten er 27,5% (+/- 0,5%). Jeg syns jobben er utrolig morsom. I gruppen min er vi to med 6 års universitetsutdannelse og et par sy\tudenter. Er også fullt mulig å kombinere den med full jobb. Jeg jobb fulltid i lederstilling ved siden av. I tillegg til pengene får man masse masse gaver. Alt fra plastbokser til kjøkkenmaskin, vesker, lamper etc Om du sender meg en mail xxxxx svarer jeg gjerne på spørsmål. E-postadresse fjernet. I henhold til Kvinneguidens regler er det ikke tillatt å poste e-postadresser i forumet. Om du vil være tilgjengelig kan du registrere deg her og legge inn e-postadressen i profilen din. Trille (mod) Endret 24. april 2006 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #9 Del Skrevet 24. april 2006 Hvis man er flink kan man tjene kr. 400.000,- i året på Tupperware og bonuser i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå