Ephemera Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Jeg har søkt om særfradrag på selvangivelsen. La det inn som rettelse når jeg leverte den. Er det noen som vet om jeg får beskjed fra likningskontoret dersom de ikke godkjenner særfradraget, eller må jeg bare vente i spenning til juni? Jeg har fått det samme fradraget i mange år, men jeg vet at de har blitt strengere med dokumentasjon på utgifter i år. Noen som har erfaringer med dette?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Jeg har søkt om særfradrag på selvangivelsen. La det inn som rettelse når jeg leverte den. Er det noen som vet om jeg får beskjed fra likningskontoret dersom de ikke godkjenner særfradraget, eller må jeg bare vente i spenning til juni? Jeg har fått det samme fradraget i mange år, men jeg vet at de har blitt strengere med dokumentasjon på utgifter i år. Noen som har erfaringer med dette? ← Jeg rettet min i for og krevde særfradrag. Gikk noen uker og det kom ny selvangivelse hvor det var påført. Så måtte jeg sende inn på nytt. Ja, på diabetes er de blitt strengere. kvitteringer skal foreligge,men saken er at de er egnetlig ikke intr i at folk samler kvitteringer for div i en pose et helt år. det holder at du sannsynligjør utgiftene dine.
Ephemera Skrevet 22. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2006 Jeg rettet min i for og krevde særfradrag. Gikk noen uker og det kom ny selvangivelse hvor det var påført. Så måtte jeg sende inn på nytt. Ja, på diabetes er de blitt strengere. kvitteringer skal foreligge,men saken er at de er egnetlig ikke intr i at folk samler kvitteringer for div i en pose et helt år. det holder at du sannsynligjør utgiftene dine. ← Takk for svar! Må bare si at det ikke er diabetes jeg søker særfradrag for da Jeg søker fradrag for akupunkturbehandling. Jeg har fått det i flere år, så jeg håper jeg får det i år også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå