Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Var inne på siden Visuelt bedrad som Care la inn, og fant noen 3D bilder som jeg nå har sittet å irritere meg over..... JEG SER IKKE EN DØYT..GRRRRRRRR :evil: 3D bilder til besvær Noen andre som er noe? Trykk på Next Image får å se på alle bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. november 2002 #2 Del Skrevet 28. november 2002 først trodde jeg at jeg såg det, men så ser jeg at overalt er det jo det hode da med munnen åpent! så jeg ser det ikke tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 AV alle de 3D bildene jeg har prøvd å se har jeg lykkes to ganger. Har faktisk ett par bøker med slike bilder, men får jo lite glede av dem når jeg ikke ser noe. Bare irritereden det der joh Men klarer jeg å la være å prøve........næh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #4 Del Skrevet 29. november 2002 Joda, jeg ser dem!!! I hvert fall de to første! Perser; det føste bildet blir ett stort hodet. Det står jo over at det heter "Alien". Det neste blir et timeglass. Men resten klarte jeg ikke se, synes fargene var litt for lyse på flere. Trikset er å nistirre på ETT punkt (omtrent midt på) og bli nesten sløret i resten av synsfeltet. Det må som regel stirres en stund! Etterhvert vil figuren fremtre med en slags dybdevirkning,og selve bildet vil legge seg som en bakgrunn. Men selve figuren vil fortsatt bestå av samme farge og mønster som resten. En smule vanskelig å foklare! Vanligvis er jeg faktisk ganske flink til dette, men jeg vet andre har store problemer med å se noe som helst. Men såvidt jeg husker tror jeg det er lettest på et mørkt bilde. Lykke til! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 29. november 2002 #5 Del Skrevet 29. november 2002 Hvis man har skjev hornhinne ser man ikke det. Øyenlegen min fortalte dette, så da er det ikke noe rart at jeg aldri ser noe på 3D-bilder. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #6 Del Skrevet 29. november 2002 Hvis man har skjev hornhinne ser man ikke det. Øyenlegen min fortalte dette, så da er det ikke noe rart at jeg aldri ser noe på 3D-bilder. :o Hva hvis man har briller som korrigerer skjeve hornhinner? Jeg har skjeve hornhinner og har klart å se slike bilder tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 29. november 2002 #7 Del Skrevet 29. november 2002 Stirrer og stirrer... ser ingenting :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 29. november 2002 #8 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg har også skjeve hornhinner, kanskje skjevheten er blitt verre da siden jeg sett før men ikke ser noe som helst nå....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. november 2002 #9 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg ser dem (og har skjeve hornhinner) - Likte best Cosmos.. den var vakker. (De aller fleste av disse bildene var ganske greie ... hvis du klarer å tenke at du skal se gjennom skjermen - ikke tenk på bildet - men prøv å se baksiden av Pc'n) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. november 2002 #10 Del Skrevet 29. november 2002 Hmm, får hive meg i stirring når jeg kommer hjem, ellers tror folk det har rabla for meg her... Men jeg pleier ikke å ha hell med denslags.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. desember 2002 #11 Del Skrevet 4. desember 2002 Åh så gøy!!! greide nesten ikke slutte jeg ....klikket videre og videre til neste bilde Kunsten er å ikke konsentrere seg . Man må ikke stirre for å studere liksom. Bare fest blikket midt på...og se fremmover - INN i bildet......når jeg gjør det føles det som om øynene plutselig sklir mot hverandre slik at jeg sjegler - og i det jeg begynner å sjegle - uten å besvist gjøre noe med det selv - så kommer dybdevirkningen i bildene frem. Man kan også prøve å bøye seg nærme og se sløvt fremover inn i bildet - så prøver man å ta hodet bakover - ikke flytt blikket ..... Men det har vært lettere med de bøkene jeg har prøvd - for pc skjermen gjør det jo litt annerledes. Såg delfiner , et dødningehode, noen masker , og en del spiraler og sirkler som gikk innover og utover i bildet... Noen bilder er enklere enn andre. Prøv igjen og se .... det er gøy Lille Meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. desember 2002 #12 Del Skrevet 4. desember 2002 Jepp, ser det jeg også. Føler meg nesten litt teit rett før jeg klarer å se det, for jeg føler også at jeg sitter å sjegler skikkelig med øynene. Men det går ganske fort, så klarer jeg å se hva som skjuler seg i bildet. For noen år siden satt jeg med en bok og prøvde og prøvde og prøvde og klarte det OMSIDER!!! Siden har jeg klart det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 4. desember 2002 #13 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg klarer å se alle! Dette har jeg ganske god trening på hehe! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 4. desember 2002 #14 Del Skrevet 4. desember 2002 Meehn jeg blir dø-sliten i øynene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. desember 2002 #15 Del Skrevet 4. desember 2002 Men morro er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 5. desember 2002 #16 Del Skrevet 5. desember 2002 Jess da middis! Den juleengelen var jo søt. Og de to delfinene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. desember 2002 #17 Del Skrevet 5. desember 2002 Ser en ailien.... jeg ser sånt med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 6. desember 2002 #18 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg ser det med en gang jeg går en meter fra bildet. Sjegler og konsentrerer meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 6. desember 2002 #19 Del Skrevet 6. desember 2002 Uff og uff og uff - nå har jeg prøvd mange ganger, på alle mulige måter, men jeg ser ingenting Jeg har fått det til med sånne bilder for noen år siden, så jeg skjønner ingen ting... Hvis man har skjev hornhinne ser man ikke det. Øyenlegen min fortalte dette, så da er det ikke noe rart at jeg aldri ser noe på 3D-bilder. :o Hmmmm... både moren og datteren min har skjeve hornhinner - kanskje jeg har det uten å vite det... Kanskje jeg må ta en synstest... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. desember 2002 #20 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg ser 3D-bilder godt selv med skjeve hornhinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå