Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Er dette barnemishandling? Beklager min diskrete fliring, ikke pent å skremme barna sine, men det tok jo helt av! http://www.break.com/index/kidscaredgame.html
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Det er i alle fall aldri noe jeg ville gjort mot barna mine.
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2006 #6 Skrevet 22. april 2006 Jeg fikk helt vondt av den ungen, jeg, ikke f* om jeg hadde gjort noe slikt mot min egen. Det er ikke gamle karen det der? Kunne kanskje vurdert å gjøre det mot min tenåringssønn. Nei, selvfølgelig er det ikke barnemishandling.
Gjest Miloine Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 har sett den før, ler like godt hver gang - men huff, stakkars barn
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #8 Skrevet 22. april 2006 Jeg fikk helt vondt av den ungen, jeg, ikke f* om jeg hadde gjort noe slikt mot min egen. Det er ikke gamle karen det der? Kunne kanskje vurdert å gjøre det mot min tenåringssønn. Nei, selvfølgelig er det ikke barnemishandling. ← Nei jeg var ikke så meget seriøs heller da
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2006 #9 Skrevet 22. april 2006 Nei jeg var ikke så meget seriøs heller da ← Jeg regnet med det, Towelie, men svar fikk du likevel.
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #10 Skrevet 22. april 2006 hehe ja. Selv kan jeg ikke bestemme meg. Selv syns jeg den var hysterisk morsomt, men min andre personlighet (KG-personligheten) sier jeg bør være forsiktig med å le av sånt. Så han fikk en støkk, ikkeno pes det! Da jeg var liten skulle jeg gå i kjøleskapet (gammelt) og det var klikka så jeg fikk støt og oppoversveis. DA skvatt jeg da!
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2006 #11 Skrevet 22. april 2006 Nei, klart, han er jo ikke merket for livet. Men sånne bilder gjør inntrykk på barn (gjorde iallfall det på meg da jeg var liten), og da ender det jo gjerne i mareritt. Payback, ettersom pappa'n er den som må trøste klokka 3 om natta.
Gjest Jalileh Skrevet 22. april 2006 #12 Skrevet 22. april 2006 Må innrømme at jeg lo litt, men stakkars lille gutten!!
Sniglå Skrevet 22. april 2006 #13 Skrevet 22. april 2006 Det var fryktelig slemt, men jeg ler litt likevel
minienthe Skrevet 22. april 2006 #14 Skrevet 22. april 2006 stakkars guttunge er en ting men jeg synes faktisk synd på meg selv jeg... fikk nemlig tilsendt den linken til "spillet" selv midt på natta og nysjerrig som jeg er... hylte så jeg vekte hele huset
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #15 Skrevet 22. april 2006 Det var fryktelig slemt, men jeg ler litt likevel ← Jeg måtte le litt jeg også. Sånn går det når man sitter med nesa for langt inn i skjermen.
Gjest Piper Skrevet 22. april 2006 #17 Skrevet 22. april 2006 Syns forferdelig synd på barnet, og fant det ikke litt morsomt i det hele tatt. Er litt forundret over humoren som er her inne, for når man syns det er morsomt når er lite barn blir skremt til tårer, da syns jeg det blir for dumt.
T.S Skrevet 22. april 2006 #18 Skrevet 22. april 2006 Grenser vel til omsorgssvikt å stå og filme ungen som er hysterisk og griner mens far bare ler. Masser av kimer til relasjonsbygging der gitt.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #19 Skrevet 22. april 2006 Uff,fælt å si det,men jeg måtte le jeg og. Selv om jeg synes veldig synd på ungen og. Håper han kan le av det etterhvert og.
Wonderwoman Skrevet 22. april 2006 #20 Skrevet 22. april 2006 Synes ikke det var no`morsomt jeg Får vondt inni meg når barn blir redde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå