Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Jeg har hatt en del kviser på haken, som nå er røde prikker (arr). Bruker rens fra MD og krem fra Decleor. Noen tips til produkter som kan fjerne disse arrene?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 tror egentlig ikke det.. jeg har hatt samme problem selv.. men det på haken har forsvunnet helt på meg på et år.. eller litt mindre. slet med det i sommer.. men har litt sånn småujevn og rød hud på kinnene... men jeg har bare vert flink til IKKE å pelle og renset nøye...
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 ps. eller du kan jo selvfølgelig gå til hudpleier.. de har sikkert noe de kan gjøre, men det er jo forholdsvis dyrt, det ble aldri noe med meg hvertfall.. tok bare tiden til hjelp jeg...
Lillesøster Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Jeg har brukt md mot arr i over 10 år, det hjelper litt, men du blir aldri kvitt arrene. Jeg har i tillegg prøvd krystallsliping og det hjalp mye bedre på arrene. De vises mye mindre og huden får en ny glans. Det koster litt, men var virkelig verdt pengene. Skal ta en ny omgang til høsten.
Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 hvordan foregår det krystall slipe greien egentlig?? har alltid hatt lyst å gjøre det.. jeg har ikke spesielt dårlig hud lengre i det hele tatt, folk kan sikkert ikke se noe på meg, men føler jeg er avhengi av bittelitt brunkrem eller lignende for å gjøre huden helt jevn når jeg skal ut å sånn..den er liksom ikke sånn fin gjevn over hele ansiktet...
Lillesøster Skrevet 22. april 2006 #6 Skrevet 22. april 2006 hvordan foregår det krystall slipe greien egentlig?? ← http://www.sport-treff.no/spacrystalclear.htm http://www.eniro.no/query?what=no&q=krysta...g&partnerid=sol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå