Quirky Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Jeg bruker nå dermal clay cleanser fra Dermalogica, men er ikke helt fornøyd. Leter etter en god rens til kombinasjonshud. Har fet t-sone, sorte prikker, med normal hud i kinnene. Sliter også med underjordiske kuler. Special cleansing gel fra Dermalogica er vel et alternativ, men vil vel ikke hjelpe noe særlig mot urenhetene? Bruker nå facial lotion fra MD formulation, vil en rens fra dem funke, eller blir det for kraftig kost for huden min?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 MD formulations med 12 prs glykolsyre er knallbra.
Quirky Skrevet 22. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2006 MD formulations med 12 prs glykolsyre er knallbra. ← Men kan den bli for sterk kost for huden min? Er den ikke mest beregnet på veldig fet/uren hud?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Jeg har tørr hud som blir blank i t-sonen, med litt kviser. Jeg er veldig fornøyd med MD. Har prøvd Dermalogica også, men syntes ikke noe om det merket.
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 Jeg ville ikke brukt rens med glykolsyre i tillegg til Facial Lotion. Det er ikke alltid nødvendig å skyte spurv med kanoner, og hvis huden blir for uttørket, reagerer den med å øke fettproduksjonen.
Quirky Skrevet 23. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2006 Jeg ville ikke brukt rens med glykolsyre i tillegg til Facial Lotion. Det er ikke alltid nødvendig å skyte spurv med kanoner, og hvis huden blir for uttørket, reagerer den med å øke fettproduksjonen. ← Var det jeg hadde mistanke om. Vet du om noen annen rens jeg kunne forsøkt, da?
IdaC Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Jeg har også kombinasjonshud, og bruker denne rensen nå. Her står det at den er for alle hudtyper, men på flasken så står det at den er for blandingshud, og det samme sa hudpleieren min. Før denne har jeg brukt Special Cleansing gel, men syns den tørket ut huden min veldig mye, selv om den skal være mild.
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2006 #8 Skrevet 23. april 2006 Seg synes IdaCs tips høres lurt ut, jeg. Prøv å få tak i prøver, slik at du kan teste ut om huden blir tørr og stram av den.
Quirky Skrevet 24. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2006 (endret) Takker! Skal vurdere den fra Decleor, evnt. prøve meg på special cleansing gel igjen- huden min tørker ikke ut så lett. Endret 24. april 2006 av Factory girl
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #10 Skrevet 25. april 2006 jeg er vldig fornøyd med special cleansing gel fra dermalogica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå