Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter kjøreskoler som tilbyr intensivkurs, sånne der man kan ta førerkort på bare noen uker. Kjenner til en på Helgeland og en i Nordfjoreid, men er det noen som vet om flere? Forsøkte å google litt, men fant ikke så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høy Puls i Stjørdal har iallefall hatt det tilbudet før. Dem kan jeg anbefale på det varmeste. Lederen for den trafikkskolen var min øvingslærer da jeg gikk Trafikklærerskolen.

Gjest Gjest_jane how_*
Skrevet

Før var det hvertfall endel som dro til Tynset for å ta lappen på et par uker. Lett å kjøre opp der også, for det er ikke akkurat stort sentrum.

Men spørs jo hvor du bor, om du må bo på hotell i 2 uker, blir det jo ganske dyrt.

Skrevet

Mange trafikkskoler har hybler som elevene på slike kurs kan bo på. Vet desverre ikke om dette er inkludert i kursprisen, eller om man må betale det utenom.

Gjest GreenSky
Skrevet

De har i Haugesund. Tror pensjonat var inkl i prisen.

Gjest Miloine
Skrevet

Jeg mener det finns et slikt tilbud i Drammen.

• 2 år senere...
Skrevet

Kan egentlig ikke svare på det du spør om, men når jeg tok lappen ( snart 4 år siden er det vel nå :) ) tok jeg alt på 4 uker, fra første time til oppkjøring så bare tenker at det kan gå ganske fort selv om man ikke er på noe noe intensivkurs:) som sagt ikke det du spurte om men tenkte å evne det

Gjest Sandbekken
Skrevet
<span style='color:blue'>De har i Haugesund. Tror pensjonat var inkl i prisen.</span>

Hva heter det da? hvor? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...