Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det stygt av meg å sette katten min på et bord, ta på meg en herrefrakk og blotte meg foran den? Er dette dyresex? Dyreplageri?

:) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor skal du gjøre det????????????

Gjest gjest1
Skrevet

Han er sikkert en grisete blotter som er sjenert og må øve seg på pus!

Skrevet
Hei. Er det stygt av meg å sette katten min på et bord, ta på meg en herrefrakk og blotte meg foran den? Er dette dyresex? Dyreplageri?

Ja, sett den på et bord du - den vil jo helst sikkert sitte helt stille og kikke. :roll:

Gjest Varg-Menja
Skrevet (endret)
Ja, sett den på et bord du - den vil jo helst sikkert sitte helt stille og kikke. :roll:

Hvis man rister litt på snoppen vil den helt sikkert følge interessert med, men pass på så det ikke blir for spennende så katten setter kloa i den... ;)

Endret av Varg-Menja
Gjest gjest1
Skrevet
Hvis man rister litt på snoppen vil den helst sikkert følge interessert med, men pass på så det ikke blir for spennende så katten setter kloa i den...  ;)

*håper*

Gjest Miloine
Skrevet
Hvis man rister litt på snoppen vil den helt sikkert følge interessert med, men pass på så det ikke blir for spennende så katten setter kloa i den...  ;)

Akkurat det jeg skulle skrive - *håper*

Gjest Catwoman
Skrevet

Tror ikke katten bryr seg så mye.Eller så får noen hvaiallverdendriverdumed-katteblikk.

Gjest King James II
Skrevet (endret)

Jeg tror at katten vil gi blaffen og legge seg til og sove. Og tenke. Denne idioten bor jeg med for en tulling.

Eller så vil den bare se dumt på deg og gå vekk og tenke sitt

Endret av Trajan Cicero
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vil gå og flashe katten min etter å ha lest denne tråden!

Skrevet

Jeg har vært naken sammen med katter ofte, de bryr seg ikke så mye. Sitter du og måper om det kommer et nakent dyr forbi?

Gjest gjest1
Skrevet

Altså, katten ser meg naken på badet støtt og stadig og tviler på at den tar skade av det....

Skrevet

Trådstarter:

Er du samme person som har gravd fram diverse gamle tråder på forumet som har med dyresex å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...