Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett den enda, men skal gjøre det så fort jeg har sjansen.

Skrevet
Jeg elsket den.

:Nikke:

Helt enig med deg!

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å se den, men har neppe råd før den kommer på dvd.

Gjest Miloine
Skrevet

Kjempemorsom, jeg tror jeg lo litt sånn hele tiden gjennom hele filmen

:ler: noen ganger høyere enn andre ganger :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg lo så jeg nesten tisset på meg, andre ganger så jeg begynte å grine ;D

Hadde så lyst til å skyte han speed-freaken Kælle, fy for GNÅL! hehe men morsom han ja, og han andre i blå boblejakke som ikke kom seg ut av bilen! :-D

Skrevet

Morsom den. Eneste var at jeg tror jeg hadde forventet meg noe helt annet. Noe alla Istid for voksne.. Trodde feks at dyrene pratet og var morsomme. Men filmen var morsom den, for all del

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns de var morsomme uten å prate :) En narkiselefant og high on life-elg ekke gæli! og da de skulle hoppe i vannet fra fjellet, feite elefaen :D

Skrevet

Ja, denne filmen var skikkelig morsom.

Anbefales på det varmeste. :hoho:

Skrevet

Har sett den, ganske komisk at dei ikkje oppdaga at dei køyrte utan frontruta :ler:

Gjest gjesta
Skrevet
:) Trur eg må komme meg på kino ikveld eg
Gjest gjest1
Skrevet
Jeg lo så jeg nesten tisset på meg, andre ganger så jeg begynte å grine ;D

Hadde så lyst til å skyte han speed-freaken Kælle, fy for GNÅL! hehe men morsom han ja, og han andre i blå boblejakke som ikke kom seg ut av bilen! :-D

Hahahaha. Ja, den frontruta! Trodde jeg skulle døøø. Og den high-on-life Elgen, ja. Gud bedre. Jeg som hater elg begynte NESTEN å like de dyra der. Drapsmaskiner.

Come & shop, shop & come? Hvilken pose hadde du valgt a Towelie? :ler:

Jeg var litt kvalm da jeg begynte å se den, også kom den nasty narkis-folka og gnåla og gnåla. Trodde jeg skulle spy der og da, gitt. Men det gikk over. hehehe. Makan til eklinger! Men fy, så morsomme de var da!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sett den:-) Veldig bra og veldig morsom! Lo ukontrollert og høyt ved flere anledninger, selv om jeg må ha sett omtrent halvparten av filmen fra før via diverse utdrag, trailere og klipp hadde filmen nok av overraskelser. Digger trøndergjengen. Og anbefaler tegneseriene til Christoher Nielsen også på det varmeste.

Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg må være den eneste som ikke likte denne filmen.

Deprimerende, skitne figurer og tegninger. Nei, for et søl av en film.

Det eneste som var positivt var hvordan de hadde tatt de forskjellige figurene på kornet; same-mafia med sykler med ski på, oslo-narkomane med trange jeans og stygge boblejakker, gærne dyrevernere med rastafletter og hamp-klær, barte-trøndere på elgjakt. Joda, det stemte ganske bra med virkeligheten det. Tror kanskje man må være en selvironisk øst-lending for å like denne filmen.

Gjest gjest1
Skrevet
Tror jeg må være den eneste som ikke likte denne filmen.

Deprimerende, skitne figurer og tegninger. Nei, for et søl av en film.

Det eneste som var positivt var hvordan de hadde tatt de forskjellige figurene på kornet; same-mafia med sykler med ski på, oslo-narkomane med trange jeans og stygge boblejakker, gærne dyrevernere med rastafletter og hamp-klær, barte-trøndere på elgjakt. Joda, det stemte ganske bra med virkeligheten det. Tror kanskje man må være en selvironisk øst-lending for å like denne filmen.

Jeg er sørlending. Likte det grumsete skitne i filmen, for det er jo ikke akkurat noe solskinnshistorie, og de bedriver jo ikke ren business.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er sørlending. Likte det grumsete skitne i filmen, for det er jo ikke akkurat noe solskinnshistorie, og de bedriver jo ikke ren business.

Enig med deg. Jeg synes stilvalget funka veldig bra, og det er bevisst gjort (jada, jeg har vært på foredrag). "Stygt" er fortsatt bra, med mindre ens estetiske yttergrense går ved Istid 2 og romantiske komedier. Men det er vel egentlig ingen overraskelse at filmen ikke appelerer til alle, selv om jeg personlig syntes den var kjempefin. Mangler bittelitt på slutten, ellers helt utrolig bra.

Gjest Gjesta
Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv. Er du meg, Towelie?

Gjest Gitte
Skrevet

Tja, jeg lo ofte, men tror jeg hadde altfor høye forventninger til denne filmen. Likte Kælle, han utrolig slitsomme typen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...