Gå til innhold

Bryllup i fellesferien ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som at det er delte meninger på bryllup i fellesferien.

Fra venninner har jeg fått inntrykk av at de synes det er dårlig gjort å beslaglegge ferien til hele slekta og alle venner. Året har jo så mange helger. Man "tvinger" jo folk til å planlegge rundt da.. Og da regner jeg med at siste helga av ferien er greit, mens helgene midt i er litt utidig. Mange vil jo gjerne bruke den eneste lange ferien man har til å reise litt langt for en gangs skyld. Samtidig vil man følge opp familie og venner på deres store happenings.

Hva mener dere? :roll:

(Problemstillingen er ikke relevant for meg som brud, men som gjest)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til lags åt alle kan ingen gjera!

Vi skal gifte oss midt i fellesferien neste sommer, og det er det jo delte meninger om selvsagt! Noen synes det er flott, for da har de anledning å reise uten å måtte stresse flere hundre mil for å komme hjem iløpet av helga! (vi reiste flere hundre mil iløpet av en helg i fjor juni..og det var heller slitsomt! kunne tenkt meg å ha bedre tid når vi først skulle reise så langt!!)

Andre igjen har allerede booket inn ferien og kan ikke komme i bryllupet!

Vi derimot synes at det passer helt utmerket! og så lenge våre aller nærmeste kommer så er det viktigst uansett!!

:D

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi giftet oss i fellesferien i år, og opplevde faktisk at flere la ferien slik at de fikk vært med i bryllupet vårt samtidig. Vi sa til alle at vi ikke forventet at alle kom, da det var midt i ferien. Men alle kom. De som kom langveisfra sa faktisk at det ikke var så sikkert om de hadde kommet om det ikke hadde vært ferie,-har bedre tid.

Så kjør på, var full klaff for oss i hvertfall. Vi hadde og mange neg. kommentarer, men som sagt det ble ikke slik de spådde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...