VesleBråka Skrevet 28. november 2002 #1 Skrevet 28. november 2002 Det virker som at det er delte meninger på bryllup i fellesferien. Fra venninner har jeg fått inntrykk av at de synes det er dårlig gjort å beslaglegge ferien til hele slekta og alle venner. Året har jo så mange helger. Man "tvinger" jo folk til å planlegge rundt da.. Og da regner jeg med at siste helga av ferien er greit, mens helgene midt i er litt utidig. Mange vil jo gjerne bruke den eneste lange ferien man har til å reise litt langt for en gangs skyld. Samtidig vil man følge opp familie og venner på deres store happenings. Hva mener dere? (Problemstillingen er ikke relevant for meg som brud, men som gjest)
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #2 Skrevet 28. november 2002 Til lags åt alle kan ingen gjera! Vi skal gifte oss midt i fellesferien neste sommer, og det er det jo delte meninger om selvsagt! Noen synes det er flott, for da har de anledning å reise uten å måtte stresse flere hundre mil for å komme hjem iløpet av helga! (vi reiste flere hundre mil iløpet av en helg i fjor juni..og det var heller slitsomt! kunne tenkt meg å ha bedre tid når vi først skulle reise så langt!!) Andre igjen har allerede booket inn ferien og kan ikke komme i bryllupet! Vi derimot synes at det passer helt utmerket! og så lenge våre aller nærmeste kommer så er det viktigst uansett!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2002 #3 Skrevet 28. november 2002 Vi giftet oss i fellesferien i år, og opplevde faktisk at flere la ferien slik at de fikk vært med i bryllupet vårt samtidig. Vi sa til alle at vi ikke forventet at alle kom, da det var midt i ferien. Men alle kom. De som kom langveisfra sa faktisk at det ikke var så sikkert om de hadde kommet om det ikke hadde vært ferie,-har bedre tid. Så kjør på, var full klaff for oss i hvertfall. Vi hadde og mange neg. kommentarer, men som sagt det ble ikke slik de spådde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå