Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Har noen av dere hatt kontakt med menn, og skjønt etterhvert at de bare var ute etter sex? hvordan skjønte du isåfall det? Jeg er nesten redd for å være imøtekommene overfor nye mannlige bekjentskaper...er redd for at de skal tro at jeg er villig....eller noe sånt..hehe. Tilfeldig sex er ikke noe for meg.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Dersom akten er viktigere han enn kosen er nok det en indikator på at det er sexen som trekker mest. Og om han kun tar kontakt i forbindelse med helger/fylla. Og gjerne seint på kvelden.
Gjest fislosofia Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 Hvis det bare er du som tar kontakt (at han kontakter deg men kun i fylla) At dere ikke har noe å snakke om, at han ikke er sammen med deg og finner på ting, vil ha deg med på ting. Ikke viser deg frem til venner og familie. At han er pågående fysisk, og ikke venter til du viser at du har lyst og at du ikke får bestemme farta litt. At kosing ikke er nok uten spørsmål og sure miner. At du ikke får være med når han skal noe i helger, at du ikke får se hva han driver med av hobbyer, jobb, venner. Særlig vennene hans er viktige, vil han ikke la deg treffe dem eller innlemme deg, så ringer det en bjelle. Du unngår for en stor del menn som ikke er ekte, ved å være litt direkte selv på hva du er ute etter. Og sett grenser ved å si at du ikke er interessert i å være noe leke. Er han ikke seriøs og tenker over at du har følelser så bør han stikke. Eller holde seg på vennenivå. Og la det gå lang tid før du blir fysisk. En mann som bryr seg vil gjerne vente, lenge! Særlig om man er direkte i tale og ikke driver med gjetteleker eller typiske kjerringting. SI jeg liker deg veldig godt, jeg vil ikke at dette skal bli ødelagt av at vi stormer frem. Menn som ikke takler det eller behandler deg dårlig når du er ærlig og likefrem, de vil du ikke omgåes med i alle fall!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 hehe, takk for to gode svar. Har hatt kontakt med 2 menn i det siste, og den ene dreiv å hinta om sex. Til han sa jeg bare at jeg ikke var interessert i noe forhold, men at vi gjerne kunne sees som venner. Og det var greit for ham. Den andre har ikke på noen måte vært innom temaet sex. Han har bare spurt om vi skal gjøre noe sammen en dag. Og igår sendte han en melding der det sto: Hei snuppa, her får du en helgeklem fra meg, hilsen xxx. (snuppa?? jaja....) Men han er mer voksen da, 10 år eldre enn meg, og virker mer seriøs enn alle de andre jeg har rotet meg borti... Vi får se hva som skjer!
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 Man merker det ved at du har definert ham som mann, altså hvis du ikke er i tvil om det er en mann elelr kvinne du har truffet, og du har fastslått at det er en mann: da vet du at han bare er ute etter sex. Han tar selvfølgelig kos fra deg, godsnakking, bakst og mat med på kjøpet og et lunt rede, men i all hovedsak er det sex han vil ha.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 lurer litt på det samme jeg ikke greit å skjønne seg på menn innimellom. Hvertfall ikke når de ikke kan si hva de vil
Abr@xas Skrevet 22. april 2006 #8 Skrevet 22. april 2006 Det er ikke alltid så lett å vite. Jeg ble presentert for hans mor, hans kamerater og arbeidskolleger, vi var sammen hver bidige dag fem uker i strekk, siden også flere ganger i uka og gjorde alt mellom himmel og jord - da er det kanskje naturlig å tro at vedkommende liker en litt bedre enn på fucking good friend-stadiet - men slik var det ikke.
Gjest Undrer?? Skrevet 24. april 2006 #9 Skrevet 24. april 2006 Jeg opplever at en mann jeg "driver" med sender meldinger som ofte starter med "halla snuppa".. Han er snart 35 år..!! Er han kun interessert i sex når han til stadighet forteller hvor sexy jeg er, og kommenterer kroppen min i tide og utide? Dette er i situasjoner hvor vi overhodet ikke kan ha sex der og da, bare så det er sagt. Her om dagen sa han helt brått at: "hvorfor fant vi ikke ut av hverandre for X antall år siden?" Jeg svarte/ spurte da med en gang om det var en måte for han å si til meg at nå er forholdet vårt over...? Men, neida, det var så absolutt ikke det han mente... Innimellom, hvis jeg konfronterer han litt angående dette med følelser, blir jeg redd for at han skal få hetta. Men, han løper jo ikke. Det som derimot er litt kjipt, føler jeg, er at det ofte er jeg som tar kontakt med han. Vil jo gjerne at det skal være gjensidig, da. Og, jeg føler også at det er han som styrer "hvor og når", selvom han frem til nå utelukkende har svart ja på mine invitasjoner. Jeg vil jo for søren (!!) at han skal invitere meg også!! Menn!!! Eller kvinner!!! Jeg skulle ha droppet menn, og funnet på noe annet i stedet!!!
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 24. april 2006 #10 Skrevet 24. april 2006 Jeg har blitt så jævlig skeptisk til alle menn egentlig... Er født med drittsekk-magnet kan det virke som til tider. Så jeg trør varsomt...veldig varsomt. Det ringer iallefall en bjelle når en på 34-35 skriver sånt som "hallo snuppa"... Jaja, kanskje det bare er jeg som har blitt paranoid... De aller færreste menn tar vel kontakt med en dame mens han tenker "hun ser koselig ut, hun kan jeg jo bli VENN med..." Alt sånt starter vel med et håp om sex og evt et forhold. Og funker ikke det, kan jo eventuelt et vennskap oppstå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå