Arwen Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Bruker Dermalogica Intensive Moisture Balance både morgen og kveld egentlig, men i perioder føler jeg huden min trenger enda mer fuktighet. Noen som har en bra ekstremt fuktgivende nattkrem å annnbefale meg? (Har tørr og litt sensitiv hud)
Hilde Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Jeg bruker også intensive moisture balance, men den gir meg ikke nok, sånn som hos deg. I tillegg bruker jeg derfor skin hydrating booster (også fra dermalogica) som er et ganske tyntflytende "serum" som virkelig hjelper mot tørrhet. Såvidt jeg vet er det syren "hyaluronic" som gjør at det funker, det finnes kanskje andre produkter med denne syren også? Jeg bruker denne boosteren under fuktighetskremen morgen og kveld, og da er huden min fin. For et billigere og enklere alternativ kan jeg anbefale vichy termal fix 2 fra apoteket. Den gir skikkelig med fuktighet, men jeg tror kanskje den er for feit for min hud, for det har kommet noen kviser i de periodene jeg har brukt den.
Arwen Skrevet 21. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2006 Bruker faktisk den også jeg, men synes ikke den gir noen ting.. Er spesielt i T sonen jeg er tørr. Skikkelig irriterendes med flassende nese halve året. Skal prøve den apotekkremen jeg. For perioder er det sikkert greit med noe skikkelig tunge saker.
Hilde Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Hm, så rart, det er det eneste produktet jeg har prøvd som har tatt knekken på de tørre områdene. Dvs, thermal fix'en gjør også det, men det er jo ikke kult å gå rundt som en pizza heller.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 I vinter har jeg brukt balmen fra Decleor. Skikkelig seig, men den har god effekt. Vet ikke hva den koster, for jeg har brukt prøver. Fikk to prøver hos hudpleieren, og de varte i evigheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå