Gjest Tyr Skrevet 26. juni 2006 #61 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg var B-menneske, fikk barn og er fortsatt B-... Er egentlig god på planlegging, om jeg bare vil. Det er nok min egen bedagelighet som er i veien. Ferieplanleggingen vanskeligjøres av det enkle faktum at jeg og min samboer ikke har ferie på samme tid. Kun en og en halv uke sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 26. juni 2006 #62 Del Skrevet 26. juni 2006 Ja, men da burde dere vel i alle fall planlegge? Så ikke ferien forsvinner før dere får bestemt dere for hva, hvor og hvordan. Det er nå uansett litt deilig å kunne være impulsiv da. Håper dere får en alle tiders ferie i alle fall, det fortjener dere da, når dere bare får halvannen uke samtidig. Det er ingenting som flyr så fort som den ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. juni 2006 #63 Del Skrevet 27. juni 2006 Vi finner altids på noe, impulsive som vi er. Vi lar været bestemme, er det pent vær blir det båt og hytteliv. Det er nå været er dårlig at vi må komme oss bort. Hvordan går det med søknadene dine Betty ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 2. juli 2006 #64 Del Skrevet 2. juli 2006 Søknadene mine ja. Begynner å bli noen avslag. Og noen som ikke gidder å svare. Orker ikke tenke på det. Får konsentrere meg om å sende dem og forsøke å ikke registrere avslagene og de ende flere neglisjeringene. Men forøvrig går livet på skinner og solen skinner også. Tilbringer dagene med gode venner, litt oppussing (utendørs heldigvis), trener, og flørter litt. Har gjenopptatt en interesse jeg har forsømt en stund, tegningen min. Har begynt å fotografere mer igjen, kreativiteten flommer og det gir seg også utslag i søknadene mine. Og det har blitt mer rutine på treningen. Dette går rette veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. juli 2006 #65 Del Skrevet 2. juli 2006 Nå var jeg sikker på at du var på reisfot Betty.. Avslag og ignorering svir litt, så du er sterk om du ikke lar det gå innpå deg. Jeg lurer på om tegning og foto er noe typisk -TYR- syssel. I dag hadde jeg framme mitt gamle mellomformat kamera, lenge siden det har vert i bruk. Tegne gjør jeg enda sjeldnere, har så lyst til å male akvareller men jeg møter så mye motstand i fargene at jeg lett gir opp. *lykke til med flørtingen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 4. juli 2006 #66 Del Skrevet 4. juli 2006 Møter motstand i fargene? Hva mener du? Akvarell har jeg liksom gitt opp litt. Men nå er det lenge siden jeg har forsøkt da. Mitt problem var at jeg var altfor redd for å bruke fargene, etterlate meg spor på papiret. Når jeg hang produktet på veggen og gikk litt unna så jeg ikke bildet. Men det er mulig det kunne blitt bedre nå? Akvarell hadde vært moro å lære seg skikkelig. Jeg merker forskjell på blyanttegningene mine fra noen år tilbake og nå. De er sterkere i uttrykket. Alt er en treningssak. Og tegningene utvikler seg med deg. Tillat deg å mislykkes noen ganger. En dag faller ting liksom bare på plass. Blyant er min "greie". Eller kull, kritt, tusj og pastellkritt, alt dette er morsomt å leke seg med. Men blyant er det jeg føler jeg mestrer. Skulle gjerne lære å male. Med de andre verktøyene her får jeg sjatteringene, skyggene, utglidningen. Med maling blir det liksom mer donaldtegning. Men nå har jeg mest brukt acryl da. Tror olje kanskje ville være spennende å forsøke mer av. Så vidt vært borte i det. Tegner naturalistisk og er detaljeorienetert. Foretrekker portretter. Et tre f.eks. har for mange blader eller nåler til at jeg får med meg alle detaljene. Det å forenkle er noe av en utfordring for meg. Men absolutt en utfordring verd å ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 8. juli 2006 #67 Del Skrevet 8. juli 2006 Motstand er når du ikke finner de fargene du vil ha.. Og da blir jeg utlmodig og lei og lar det gå lang tid til jeg henter frem fargene igjenn. Foto er mere direkte der det handler om å se. Det gjelder jo også for maling og tegning, men mest i foto. Har deltatt på Romeriksutstillingen med to bilder.. Tør du..? *tror jeg må begynne å trene jeg og* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 17. juli 2006 #68 Del Skrevet 17. juli 2006 Hehe. Hei hei Tyr. Tøff du! Deltatt på utstillinger og greier. Spennende da! Jeg har vel ikke akkurat noe jeg synes egner seg på utstilling. Ikke av fotografier. Har et par portretter jeg nok kunne stilt ut. Og et malt bilde som er malt etter fotografi. Det er faktisk svært bra, bare synd det er malt på et ark og ikke på lerret. Fargene satt som et skudd. Jeg er ikke plaget med falsk besjedenhet nei. Men har egentlig ikke vært inne på tanken noen gang. Det høres absolutt spennende ut! Har vært stille for meg noen dager ettersom jeg har tilbrakt noen dager i Telemark med ungene. Har dere vært på ferie enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 17. juli 2006 #69 Del Skrevet 17. juli 2006 Er på ferie nå, bare innom min bror.. Det blir ferie på oss også selv om vi er dårlig på planlegging.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 16. august 2006 #70 Del Skrevet 16. august 2006 Men hvorfor har du slettet deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå