Gjest Tyr Skrevet 4. juni 2006 #41 Del Skrevet 4. juni 2006 Du er ikke aleine om å ha passert 40, det har jeg også gjort Nå er jeg ikke i tvil om at jeg får til båten, det var bare kø for å komme til på slippen. Så jeg må bare smørre meg med tålmodighet. Det med å ligge i timesvis sliter jeg med, blir litt rastløs. Da må jeg ha noe å pusle med, gjerne grillarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 4. juni 2006 #42 Del Skrevet 4. juni 2006 Takk for koselig besøk i dagboken min Betty! Jeg har ikke passert 40 enda, men det nærmer seg, ikke mange år igjen.... Regner med at jeg, også da, kommer til å føle meg som 29 som nå... Ha en fortsatt deilig helg!! PS Tyr, jeg elsker å være på sjøen... oppvokst ved havet, og en sjømann til far! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 6. juni 2006 #43 Del Skrevet 6. juni 2006 Da blir det båtpuss i kveld, ble plutselig ledig på slippen.. Er det noe fart i flørtinga di Betty ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 6. juni 2006 #44 Del Skrevet 6. juni 2006 I øyeblikket er jeg ikke riktig sikker Tyr. Men det positive med ikke å være opptatt av det er at jeg har fått unna klesvask tilsvarende en hel militærleir. Også er det så fantastisk tørkevær. Du får kose deg med båtpussen i kveld du da. Bare av nysgjerrighet, hvor lang tid bruker man på sånn båtpuss? Synes å huske at mannen til en venninne brukte brorparten av sommeren? Men du skal kanskje ikke skru fra hverandre motoren ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 6. juni 2006 #45 Del Skrevet 6. juni 2006 Følger med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 6. juni 2006 #46 Del Skrevet 6. juni 2006 Nei Betty har ikke tenkt å bruke mer enn ca. tre dager på båtpussen. Trenger ikke skru noe på motoren bare vanlig service, olje og filter. Litt mere er det med skroget men en god vask med høytrykkspyler gjør susen. Når det går tregt med flørtinga, så får du vel trent litt også eller går det tregt der og ? Det skulle jeg ikke nevnt...skulle ha startet med trening selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 6. juni 2006 #47 Del Skrevet 6. juni 2006 Innom med en tirsdagsklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 7. juni 2006 #48 Del Skrevet 7. juni 2006 Klemmer er alltid koselig Eleni. Man kan aldri få for mye av det. Heisan Alive, jeg kikker innom dere også, men er vel ikke så voldsomt aktiv her om dagen, selv om det har blitt litt mer de siste par dagene. Ja da er du snart på vannet da Tyr. Så deilig! For NÅ må da snart sommeren komme? Trening ja ... Jeg tar det litt med ro i øyeblikket ja. Men jeg betaler mer enn jeg har råd til der nede så jeg akter å få valuta for pengene. (Og slutte å røyke så jeg faktisk får betalt regninga.) Satser på at den gode gamle staheten skal få meg gjennom til slutt. Det er jo morsomt når man først får startet da. Egentlig enda morsommere nå etter at jeg fikk en ny coach til å sette opp et nytt program for meg. Det forrige programmet ble satt opp av en ung gutt. Flesteparten av apparatene jeg var satt opp på arbeidet rundt skuldre og overarmer hadde jeg inntrykk av. Skjønte ikke helt poenget med det, men satset på at han satte opp et så helhetlig program som mulig. De apparatene jeg har fått satt opp nå er mer varierte og tar hensyn til ikke å belaste leddene i samme omfang som de forrige. (Har liksom forstått det sånn at det er musklene som skal skrike om hjelp ikke albuer, skuldre, knær og håndledd.) Snakk om vrak, rullator neste. Jeg har faktisk fått meg et par skikkelige favorittapparater. Den ene fordi den er hardt arbeid og jeg svetter skikkelig. Den andre fordi den selv med stor belastning er så avslappende at jeg like gjerne kunne lest avisen mens jeg bruker den. Sistnevnte burde vel egentlig toppe lista da (for de mer bedagelige ), men jeg vil jo gjerne føle at jeg er litt effektiv også. Og jeg bruker allerede tre fjerdedeler av vektene som henger på den så ... Jeg får jo bare anta at det er effektivt selv om jeg ikke akkurat føler at jeg jobber for mye i den. Uffda, fikk faktisk lyst til å løpe ned og trene nå. Men det passer ikke i dag. Jeg får sette meg i et hjørne til lysten avtar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. juni 2006 #49 Del Skrevet 7. juni 2006 Uffda, fikk faktisk lyst til å løpe ned og trene nå. Men det passer ikke i dag. Jeg får sette meg i et hjørne til lysten avtar. ← Sitter du i hjørnet fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 11. juni 2006 #50 Del Skrevet 11. juni 2006 Forsåvidt ute av hjørnet Eleni. Dro på tivoli med ungene i går. Kjørte karusell ja. Selv om ungene forsåvidet er store nok til å kjøre alene. Kom hjem og sov ti timer faktisk. I dag er det valgets kval her. Hva skal jeg gjøre? Dra på stranden med ungene? Dra til byen og møte en venninne? Eller dra på gymmen? Planen var å være på treninga når de åpnet, men jeg forsov meg. Og nå ... Nå er det jo knallblå himmel ute. Ikke vær ute til å være inne i. Nå er vel Tyr ferdig med båtpussen og plasker rundt på vannet? Akkurat i tide til å rekke sommerværet da faktisk. Ha en fantastisk søndag da dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 12. juni 2006 #51 Del Skrevet 12. juni 2006 Gidder du ikke trene Betty ? Joda båten kom på sjøen lørdagsmorgen den. Og da kom finveiret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 12. juni 2006 #52 Del Skrevet 12. juni 2006 Kom rett fra treninga for tre kvarter siden faktisk. Hadde planer om å være der når de åpnet i dag. Men det ble noen omprioriteringer så jeg var der når de stengte isteden. Men det fungerte det. Har vært på farten i hele dag. Og føler meg i grunnen litt selvgod nå som jeg endelig kom meg av gårde. I går ble det noen timer på stranda mens jeg dukket ned i en ny bok. Flott at du har fått båten klar for sommeren da Tyr. Da er det bare å lene seg tilbake og nyte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 16. juni 2006 #53 Del Skrevet 16. juni 2006 Du er ikke for ofte her Betty.. Deilig med båt på sjøen, måtte ha en litt lengre "testtur" første dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 21. juni 2006 #54 Del Skrevet 21. juni 2006 Livet går sin vante gang. Trening og søknader. Men det har da begynt å bli litt rutine på treningen. Det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. juni 2006 #55 Del Skrevet 24. juni 2006 Er du her Betty ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 24. juni 2006 #56 Del Skrevet 24. juni 2006 Er her jeg Tyr. Hadde en fin St.Hansaften på Hvalstrand i går. Ungene fikk tatt seg en kjapp, kald dukkert etter å ha varmet seg på bålet. Holdt på å bli litt av et St.Hansbål da brygga tok fyr. Hvordan var din St.Hansaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. juni 2006 #57 Del Skrevet 24. juni 2006 Kjedelig kveld med jobbing, (nattskift ) så det var den feiringa. Men tar det ikke tungt, tar det igjenn senere. Om bare sommerværet kommer, skal vi nok få brent litt bål i fjæra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 24. juni 2006 #58 Del Skrevet 24. juni 2006 Koselig med bål i fjæra. Ja, du får sikkert plenty av anledninger til å ta det igjen. Synd med denne blåsten og regnet. Hvor blir det av sommeren? Vi blir jo lurt vær gang solen stikker seg frem et øyeblikk. Du jobber nattskift ja. Er kanskje ikke så dumt det? Eller er det det? Er det ikke vanskelig å snu døgnet hele tiden? Nå drar vi snart på ferie her i huset. Vi må bare få bestemt oss for himmelretningen først. Vi hadde en slags plan, men nye forslag har blitt lansert og er oppe til vurdering. Så i øyblikket vet jeg ikke hvor vi ender oppe. Men det er litt sånn jeg liker det. Bestemme oss på mandag og reise på tirsdag. Morsomt det. Du da? Blir det lenge til du har ferie? Og jeg antar det blir båtferie, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. juni 2006 #59 Del Skrevet 24. juni 2006 Nei båtferie blir det ikke, til det er båten for liten. Jeg har ikke ferie før siste del av juli, og vi har heller ikke bestemt oss for hvor vi skal dra. Jeg, vi, er elendige på ferieplanlegging.. Nattskift passer meg egentlig godt, trolig fordi jeg er B-menneske. Og at jeg har et godt sovehjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 24. juni 2006 #60 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg var B-menneske, men så fikk jeg barn ... Mere morsomt å være impulsiv da Tyr! Litt spenning i tilværelsen må man ha. Men vent nå litt ... Burde ikke bunnsolide tyrer egentlig være planleggere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå