Gå til innhold

Bare Betty

Gjest Betty Boop

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop

I dag har jeg planer om å få av gårde en del arbeidssøknader. Håper jeg får napp denne gangen. Men begynner vel å få bena ganske ettertrykkelig plantet på bakken etter hvert. Inntil i år har jeg faktisk hatt store problemer med å begripe at en hyggelig, utadvendt, positiv og sosial 40-åring faktisk skulle ha problemer med å skaffe seg jobb. :ler:

HEI!!! Er det noen der ute som kunne tenke seg å starte en butikk sammen med meg? Egenproduserte produkter? Smykker, strikkeprodukter, puter, pyntegjenstander, malerier, tusjtegninger, søm, blyantskisser, juleting, påsketing, hytteting? Kunne vi få det til? Om man evnt. jobber deltid og produserer saker ved siden av? Leier et lokale sammen og evnt. bytter på å stå i butikken? Aner ikke hvordan man skal gå fram, men veien blir til mens man går sies det jo. Det var nå EN ide. Kanskje på tide å koble til hjernen igjen. Kjenner ideene trenger seg på her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må det bli innedag for å pleie forkjølelsen.

Restitusjon er like viktig som trening..;)

Jepp, det er en fullgod unnskyldning for ikke å trene! :-D

Lykke til med jobbsøking! Alt skjer for en grunn, plutselig dukker drømmejobben opp (kanskje i form av selvstendig næringsdrivende), og da skjønner du plutselig hvorfor du ikke fikk noen av de jobbene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

:ler: Har også gjort den erfaringen ja. Alle motbakker tar deg opp et nivå.

Venter i spenning for å se hva som skal skje på min egen reise. :)

Føler meg forresten bedre i dag. feberfri. Valgets kval når det gjelder trening i dag. To fellestimer jeg har lyst til å være med på. Men den ene går tidlig på dagen og den andre sent. Får se litt på det. Har dessuten begynt på den store våroppryddningen her. Litt sent kanskje? :) Ser ut til å bli en deilig dag. Solen skinner allerede. Sannelig på tide at den dukket fram. Hjelper alltid betraktelig på humøret og lover snarlig bikinisesong og late dager på stranden. Gleder meg til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Drømmedag!

Fantastisk vær. Halvannen time på gymmen og et par timer på stranda med guttungen. Så avsluttet vi med salat på en kafe. Kan det bli bedre? Nei det kan i grunnen ikke det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Hei Tyr. :)

Har du hatt en fin 17. mai?

Har vært litt hektisk i det siste. Ikke vært her på noen dager. Jobbet litt igjen.

Trening har det derimot blitt dårlig med i det siste. Får se til å ta det igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Betty B..

Joda 17. mai var fin den. Været var det fineste vi har hatt på

mange år. ;)

Men jobba sier du, hadde et lite inntrykk av at du manglet

jobb ? Jeg tar gjerne feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Neida, jeg er arbeidsledig, men får av og til noen vikaroppdrag.

Grei jobb, hyggelige mennesker. Men når det kommer til lønna så kan man nærmest regne det som arbeidsledighetstiltak for det er ikke rare økningen fra å gå på stønad. :ler: Ca. en femtilapp mer om dagen på de best betalte oppdragene.

Hvor i verden er det du nyter det fantastiske været? Her var det bare kos innendørs. Ute var det grått og regnet. Kaldt var det å. Men man skal vel ikke klage det kunne jo ha snødd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fin i går, i dag er det regn og kaldt...

Når en ikke har jobb, er det jo fint å bli sysselsatt innimellom.

Tror det gjør godt for hodet, slippe å tenke på egne bekymringer.

Så får du ta imot lønna med godt humør..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Når en ikke har jobb, er det jo fint å bli sysselsatt innimellom.

Tror det gjør godt for hodet, slippe å tenke på egne bekymringer.

Så får du ta imot lønna med godt humør..;)

Ja jeg er selvfølgelig klar over det. Men føler jeg går litt i motbakke om dagen i forhold til egen innstilling. Jeg har nok gått ledig litt for lenge allerede. Fornuften slåss mot ønsket om å gi faen. Noe jeg som tyr selvfølgelig aldri har tillat meg. ;)

Heihei!

En snikleser gir seg til kjenne.. Ha en fin dag :)

Takk for det du, og i lige måde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at det er dårlig med passende jobber der du bor, Betty ?

*tyrer er litt bedagelige også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Er det slik at det er dårlig med passende jobber der du bor, Betty ?

*tyrer er litt bedagelige også*

:ler: Tyrer er helt klart litt bedagelige. (Men har et helvetes tempo når de først setter i gang. :sjarmor: ) Og er dessuten seige og utholdende. Kommer ikke nødvendigvis først i mål, men kommer alltid i mål. :ler:

Men dårlig med jobber burde det vel ikke være, jeg bor like ved Oslo.

Det irriterer meg grenseløst at jeg denne gangen sliter med å få tak i fast jobb. Har aldri vært noe problem tidliger.

I øyeblikket er jeg i det minste i aktivitet og det er faktisk det viktigste. (Oj, har visst en god dag i dag. :sjarmor: )

Tirsdag dro jeg rett fra jobb på trening. Var ikke hjemme før etter syv om kvelden. Det var ikke mye energi igjen da. Jeg ligger fortsatt i startsgropa når det gjelder målsettningene mine der. Hadde jeg enda bare klart å kvitte meg med den ekle røyken. Og det skal jeg. Synes bare det kunne gått litt fortere og enklere (bedagelig ja). Har vurdert hypnose, men jeg synes det er urimelig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

To timer på treninga i dag. *Flink pike.* ;)

Dette året skal bli fantastisk bra. Det har bare startet litt tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Betty Boop

Begge deler Tyr. ;)

Det har ikke vært så mye jeg har orket å engasjere meg i her inne i det siste. Tidligere var jeg her vær dag. Det er jeg ikke lenger.

Dessuten flørter jeg litt om dagen. :rodme: Og det er jo litt

spennende. :sjarmor: Fryktelig lenge siden sist.

Hvordan ser dine dager ut Tyr? Skjer det noe spennende? Fortell, fortell... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå på flørteren... det forklarer det meste. ;)

Du sier det er lenge siden sist, men du er da ikke så gammel.

Er det sånn at det føles lenge siden ?

Nei mine dager..arbeid og hvile..Men det jeg gleder meg til er

å få båten på land. Når sommertemperaturen kommer har jeg

lyst til å være frdig med båtpuss.

Liker du deg på sjøen Betty ?

Endret av Tyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Jeg har passert 40. :ler:

Og det er virkelig lenge siden.

Javel så du er båtmenneske?! :) Når du sier "liker du deg på sjøen" teller det da å grille i vannkanten eller sitte med snøre og dupp? Ligge på stranden med en god bok og grille seg i timesvis? Ja i så fall liker jeg sjøen. Liker lukten og lyden av sjøen. Men setter nok mest pris på fast grunn under bena ja. :ler:

Er ikke i tvil om at du får båten din ferdig til sommervarmen kommer. Det har ikke akkurat vært plagsomt varmt hittil i år. Dette får du til! :kys_2:

Var hos en venninne i går, og vi hadde rekefest i hagen. Det var jo kjempekoselilg, men det var av med jakka, på med jakka, av med jakka osv. Så fort solen forsvant bak en sky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...