Gå til innhold

Bare Betty

Gjest Betty Boop

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop

Ja ja, så har jeg registrert meg igjen da. Klarte ikke helt å holde meg unna. :)

Tenkte det kunne være morsomt å forsøke seg på en dagbok, eller hva det nå ender opp som. Særlig. Jeg som aldri har klart å skrive dagbok mer enn to dager sammenhengende. Notatene mine var i tillegg så kjedelige at selv jeg sovnet.

Jeg har to forsetter som jeg skal jobbe med mot sommeren. Jeg skal slutte å røyke og jeg skal gå ned minst fem kilo. Det har sklidd litt ut i feil rettning i det siste. Jeg nekter å gå på slankekur. Det får nok bli en naturlig endring mot et mer bevisst kosthold. I tillegg har jeg begynt å trene. Gleder meg til hver time.

Men det får være alt for i dag. På tide å køye snart. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop

Hei.

Takk for velkomsthilsen. :smile:

Ja den røykeslutten ja. Den er ikke enkel. Skal vi prøve sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Takk for velkomsthilsen.  :smile:

Ja den røykeslutten ja. Den er ikke enkel. Skal vi prøve sammen?  :)

Jeg jobber fortsatt intenst med motivasjonen... ;) Vanskeligere nå som det er sommer, og man er mye ute. Der er det ihvertfall fortsatt lov å røyke! :sjenert: Satser på å slutte til høsten jeg! :)

Hvem var du før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Hei Ithaca, takk for det. :) Husker deg jeg også.

Eleni jeg var Betty Boop før også. :ler: Mener å huske deg fra dagboken til *meg* bl.a.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eleni jeg var Betty Boop før også.  :ler: Mener å huske deg fra dagboken til *meg* bl.a.?

Samme nick ja... :ler: Jo, jeg var mye i dagboken til *Meg*! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Trøtt og sliten i dag. Tror jeg legger meg tidlig. Kjedelig vær. Trodde det skulle bli sol og så ble det regn.

Var to timer på treninga i går. Ganske stiv og støl i dag. Så ble det noen timer i hagen til en venninne i dag. Litt opprydning der. Koselig det, men jeg hadde jo kledd meg for feil vær. Så jeg kom hjem med dobbelt så mye klær som jeg hadde da jeg dro hjemmefra.

Vurderer å hoppe over treninga i morgen ettersom jeg skal være med å kjøre flyttelass for en venn dagen etter? holder det som unnskyldning for å skulke tro? ;) Får ta en liten diskusjon med meg selv. Når morgendagen kommer kan det hende jeg har fryktelig lyst til å trene likevel?

Det er så deilig å ha program igjen i og med at jeg går arbeidsledig om dagen. Deilig at noen har bruk for meg. Forutenom ungene selvfølgelig. Deilig å endelig ha kommet dit at jeg faktisk kan gjøre ting som ikke nødvendigvis inkluderer ungene bestandig. Og treningen, den er min lille egotripp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til nabolaget!

Vurderer å hoppe over treninga i morgen ettersom jeg skal være med å kjøre flyttelass for en venn dagen etter? holder det som unnskyldning for å skulke tro?  ;)

Den burde holde den. Særlig dersom han flytter ut/inn i andre etasje eller høyere uten heis. Men om du trenger unnskyldninger til for å droppe trening må du bare gi beskjed, jeg har omtrent en million av dem. Ingen av dem er gode riktignok, men det er unnskyldninger i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
:velkommen: til nabolaget!

Den burde holde den. Særlig dersom han flytter ut/inn i andre etasje eller høyere uten heis. Men om du trenger unnskyldninger til for å droppe trening må du bare gi beskjed, jeg har omtrent en million av dem. Ingen av dem er gode riktignok, men det er unnskyldninger i alle fall.

:ler: Nå dro jeg på treninga da. Men takk for velkomsten. Stikker innom deg om jeg får behov for unnskyldninger i fremtiden, nå som jeg vet du har et lager. :ler:

Velkommen tilbake BB... ;)

Takk for det. :) Har virkelig lyst til å stjele den avataren din. Den hadde kledd meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Koselig å se deg tilbake ;)

Heisan, koselig å se deg igjen ja. :) Kunne ikke huske å ha sett Alive, men etter en liten titt i dagboken din falt ting på plass. Var innom her i går kveld, men var så sliten så jeg orket ikke skrive noe likevel. :)

Å flytte er jammen langt bedre trening enn helsestudio. :ler: Det blir selvfølgelig hva man gjør det til selv når man går på trening. Men når man jobber sammen med andre så er det lettere å presse seg mer enn det jeg gidder når jeg trener alene. Ikke for det, jeg føler meg i grunnen inspirert til å legge lista litt høyere for meg selv etter gårsdagen. :ler: Hadde det morsomt i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det.  Har virkelig lyst til å stjele den avataren din. Den hadde kledd meg.

Så får vi heller sitte å se på hverandres avatar da ;)

Tror ikke din hadde kledd meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for hilsen i boka mi!

Du, linken i signaturen din linker ikke hit altså! Tror du må kikke på den..

Ha en koselig onsdagskveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Betty Boop

Møkkavær! Møkkadag!

To dager på en bryggesjauerjobb av den typen jeg ettertrykkelig har fortalt vikarbyrået at jeg ikke lenger har anledning til å ta. Ryggen vil ikke lystre i dag. Men lyspunktet er at bena begynner å fungere igjen. Kan faktisk bøye knærne uten å være redd de skal streike i dag. Og smertene under føttene begynner å bli akseptable. :ler: Sytedag. Hvitevarelemping og flytting av store kvantum møbler er definitivt mannfolkjobb! Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Føler meg virkelig gammel nå. :ler:

Tenkte kanskje jeg ville føle meg bedre etter en tur på treninga, men så kom jeg på at jeg bare må få vinterklær ned på lager denne helgen. Helst i dag. Greit med alt som er unnagjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Isj, æsj og uff, det regner fortsatt og jeg er forkjølet. Nå venter jeg på torsdagen for da skulle det bli varmere i været. Forhåpentligvis dukker sola opp også.

Savner egentlig å dra på trening, men kjempefristende er det ikke akkurat å menge meg med andre sånn som jeg føler meg nå.

Nå sutrer jeg igjen. :) En forkjølelse er jo ikke all verden da, bare grusomt irriterende. Og kanskje det blir fin drahjelp til å kutte ned på sigarettene som jeg ikke har klart å sneipe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det bli innedag for å pleie forkjølelsen.

Restitusjon er like viktig som trening..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...