Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hva slags nivå de ligger på? Er de flinke? Pris osv. Erfaringer. Gjerne i Oslo? Kan dere anbefale andre konkrete FLINKE frisører i Oslo?

Endret av Selina
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippoglim her også:

Jeg var nettopp og klipte meg på Studio Alf i Grensen, og har vært der to ganger (hos Axel og Kim). Jeg er vanligvis en ganske kresen kunde som ikke er redd for å si fra hvis jeg ikke er fornøyd, men det har jeg heldigvis sluppet her! Begge gangene har jeg vært kjempefornøyd, og de er så søte og hyggelige på salongen. For kun klipp betalte jeg 595,-, og det er fast pris. Kan absolutt anbefales!

-misa

Skrevet

Jeg klipper meg hos Studio Alf i Lillestrøm (Torvet), og er kjempefornøyd! Husker ikke helt hva jeg betalte sist, men prisen har nettopp bikket over 500 kroner for vanlig klipp m/ styling. De er dyrere enn andre salonger her i området, men jeg jeg har besøkt et par av dem og ikke vært så fornøyd som jeg er nå. Det virker som de er flinke til å holde seg oppdatert, og tar vare på de ansatte med tilbud om massasje o.l. så de ikke får rygg-/nakkeproblemer før de flyller 30.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg klipper meg hos Studio Alf i Lillestrøm (Torvet), og er kjempefornøyd! Husker ikke helt hva jeg betalte sist, men prisen har nettopp bikket over 500 kroner for vanlig klipp m/ styling. De er dyrere enn andre salonger her i området, men jeg jeg har besøkt et par av dem og ikke vært så fornøyd som jeg er nå. Det virker som de er flinke til å holde seg oppdatert, og tar vare på de ansatte med tilbud om massasje o.l. så de ikke får rygg-/nakkeproblemer før de flyller 30.

Skriver helt og fullt under på dette.

Skrevet

Jeg klipper og striper meg fast hos Axel på Studio Alf i Grensen. Nå for tiden tør jeg ikke slippe noen andre nær håret mitt engang. Har også prøvd Kim hos som misa nevnte. Flink, men jeg føler meg mer komfortabel med Axel. Husker ikke akkurat nå hvor mye jeg betaler for striping der.

Skrevet

Dyr frisør, men utrolig flinke.

Camilla, Charlotte og Gabriella i Grensen er de jeg har prøvd og vært mest fornøyd med.

Skrevet

500 for klipp er mye billigere enn der jeg klipper meg (Adam og Eva). Kanskje jeg skulle prøve Studio Alf, det høres jo ut som o mfolk er fornøyde.

Er det noen som vet hva det koster for farging+striper?

Skrevet

Hei Samba.

Jeg synes A&E er urettmessig dyre, men det er nå så.. Farge kommer an på om du vil ha én eller flere farger, hvilke type farge, lengde på hår osv, så det er vanskelig å si. Tror prisen jeg fikk var fra 890,- for én farge på mellomlangt hår. Striper er dyrere, men prisen avhenger også her av flere faktorer. Det beste er at du går innom salongen(e) og ber de gi deg en pris ut fra ditt hår. :)

-misa

Skrevet
500 for klipp er mye billigere enn der jeg klipper meg (Adam og Eva). Kanskje jeg skulle prøve Studio Alf, det høres jo ut som o mfolk er fornøyde.

Er det noen som vet hva det koster for farging+striper?

Jeg har kort hår og striper håret i to farger, betaler 990 kr.

Skrevet
Hei Samba.

Jeg synes A&E er urettmessig dyre, men det er nå så.. Farge kommer an på om du vil ha én eller flere farger, hvilke type farge, lengde på hår osv, så det er vanskelig å si. Tror prisen jeg fikk var fra 890,- for én farge på mellomlangt hår. Striper er dyrere, men prisen avhenger også her av flere faktorer. Det beste er at du går innom salongen(e) og ber de gi deg en pris ut fra ditt hår. :)

-misa

Jeg har kort hår og striper håret i to farger, betaler 990 kr.

Jeg skjønner at Adam og Eva er veldig dyre ja.... :klø: Jeg har halvlangt hår, og bruker å farge ettervekst, samt legge inn foliestriper.

Jeg skal jammen meg ta kontakt med Studio Alf i august. Det er da jeg trenger en klipp +++ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...