Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 6. januar 2008 #21 Del Skrevet 6. januar 2008 Når vi er inne på dette med tatoo lurte jeg på om det er farlig å ta neders på korsryggen ,, Hører så mye at man ikke får bedøvelse under fødselen osv. Tørr liksom ikke å ta det hvis jeg ikke får bedøvelse eller slikt :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #22 Del Skrevet 6. januar 2008 Når vi er inne på dette med tatoo lurte jeg på om det er farlig å ta neders på korsryggen ,, Hører så mye at man ikke får bedøvelse under fødselen osv. Tørr liksom ikke å ta det hvis jeg ikke får bedøvelse eller slikt :S hadde du aldri vurdert å vente med å bli gravid før du ble voksen????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. januar 2008 #23 Del Skrevet 7. januar 2008 Når vi er inne på dette med tatoo lurte jeg på om det er farlig å ta neders på korsryggen ,, Hører så mye at man ikke får bedøvelse under fødselen osv. Tørr liksom ikke å ta det hvis jeg ikke får bedøvelse eller slikt :S Det er ikke farligere enn å ta andre steder, men dersom du får behov for epidural ved fødsel, kan det være vanskelig for anestesipersonalet å finne et godt sted å stikke nåla med bedøvelsen inn. Derfor anbefales dette ikke dersom man planlegger barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. januar 2008 #24 Del Skrevet 7. januar 2008 Når babyen min er kommet til verden skal me reise til syden alle tre. Og da blir det kanskje tatoo... Lykke til med babyen! Jeg ville nok ikke tatt tatovering i utlandet.... man vet aldri med hygiene og fargestoffer og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå