Gjest Holly Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Heisann!! Er det noen her inne som er assisterende butikksjef i en matvarekjede? Kan jeg spørre hvordan arbeidstidene er og hvor mange timer i uka dere jobber. Har dere krav på noe ekstra betaling eller avspasering hvis dere jobber over 37,5 timer? Med fastlønn - kan man bli pålagt å jobbe søndag uten noen kompensasjon?? Please svar meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 28. november 2002 #2 Del Skrevet 28. november 2002 Har jobbet som NK( ass.butikksjef) i en større matvarekjede ja, og der var det slik at vi hadde fast lønn og ingen extra betaling når det kom til søndagsjobbing. Det var liksom medregnet i lønna vår. Når det gjelder varetelling , fikk vi extra betalt i form av en fast sum. Arbeidstidene var lange, fordi man har jo et ansvar som går på at alt skla flyte når butikksjefen ikke er der,i tillegg hadde jeg andre områder hvor jeg styrte selv. Kan tenke meg jeg jobbet ett sted rundt 45 timer i uken i snitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå