Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. februar 2002 #1 Del Skrevet 22. februar 2002 Skal dere følge med i år også??? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil Skrevet 22. februar 2002 #2 Del Skrevet 22. februar 2002 Håper ikke det... Skulle ikke i fjor heller 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 22. februar 2002 #3 Del Skrevet 22. februar 2002 Tror ikke jeg orker, ble helt hekta i fjor Men jeg må vel titte på første sendingen for å se hvem som er med. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. februar 2002 #4 Del Skrevet 22. februar 2002 Nei vet du hva, nå har jeg sett det og vet hva det er og det holder for meg. Men jeg lurer på en ting: er det spesielle typer personer som melder seg opp på slike programmer? Er dette personer som man kan "diagnoserer" som narsissister . Beklager hvis jeg tråkker noen på terne . Jeg personlig kunne aldri meldt meg på noe slik. Jeg bare spør. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 22. februar 2002 #5 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg forstod aldri hvorfor det der ble populært. Ukjente ungdommer som bor sammen inne i et hus??? Men jeg mener ikke noe spesielt om det, for eller imot, siden jeg ikke så på. Ble bare forundret over at "alle," uansett hvor jeg var, diskuterte hva disse midlertidige samboerne gjorde på Kommer ikke til å se på denne gangen heller12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 22. februar 2002 #6 Del Skrevet 22. februar 2002 Det er ikke noen tvil om at alle de som deltar er ekshibisjonister. Det har alltid vært mennesker som elsker å vise seg frem, og med reality-tv har de fått en kjempemulighet. Det er synd at ingen av dem er særlig interessante. 1212[ Dette Innlegg er endret av: gurimalla den 2002-02-22 10:57 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 22. februar 2002 #7 Del Skrevet 22. februar 2002 Om jeg skal se? Tja, jeg kommer nok til å se første sending i hvertfall, jeg gikk på en måte litt lei på slutten sist. Jeg sitter med en følelse av at konsptet må endres en del i år ellers tror jeg mange vil dette av etterhvert, men det avhenger jo også en del av deltakerne. Jeg håper bare de ikke har falt for fristelsen til å hente inn "ekstreme" personer for å lage mest mulig kaos. Syns en del av "reality" seriene i det siste har tatt med så spesielle personer at det nærmest har blitt patetisk. _________________ Kristian (71)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-02-22 11:05 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 22. februar 2002 #8 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg må innrømme at jeg fulgte med litt i fjor...... Men nå er jeg så lei av alt som ligner på reality-TV at jeg ikke gidder å følge med. Skjønner heller ikke at folk gidder å melde seg på lenger. Da det hadde nyhetens interesse kan jeg til dels skjønne at noen ville være med på feks. Robinson, men nå virker det bare patetisk og krampaktig spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krepsejenta Skrevet 22. februar 2002 #9 Del Skrevet 22. februar 2002 Reality Tv har tatt helt av, og blitt en oppblåst sak....I begynnelsen var det artig, nå blir det bare for dumt.... Nå blir jo deltakerne plukka ut av psykologer da, for å finne personligheter som garantert går hverandre på nervene..... kommer sikkert til å følge med i begynnelsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 22. februar 2002 #10 Del Skrevet 22. februar 2002 Synes de programmene i uka var sinnsykt kjedelig jeg... kommer ikke til å se de i år heller. Men utstemmingene er jo litt gøy, og da fikk man jo uansett med seg hva som hadde skjedd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 22. februar 2002 #11 Del Skrevet 22. februar 2002 jeg ble helt hekta i fjord og jeg tror nok jeg kommer til å følge litt med i år også.....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 22. februar 2002 #12 Del Skrevet 22. februar 2002 Regner med det, kjenner jeg meg selv rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 22. februar 2002 #13 Del Skrevet 22. februar 2002 Såg ikkje i fjor, og har ikkje tenkt å sjå i år heller. Kan ikkje begrunne kvifor, eg såg jo aldri ei episode så eg veit ikkje korleis programma var. Men såg på Farmen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2002 #14 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg kommer nok til å følge litt med jeg også. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 23. februar 2002 #15 Del Skrevet 23. februar 2002 Har ikke den kanalen det skalsendes på, heldigvis. Er reddjeg kunne blitt en smule hekta. Ble nesten avhengig av Farmen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 24. februar 2002 #16 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg synes at reality seriene ikke blir det samme når de vises om og om igjen. Det er noe som ikke stemmer(i mine øyne) når de kommer på nytt med nye deltagere. Men jeg kommer vel til å få med meg litt, for samboer'n sier at Big Brother skal han se på. Tilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 24. februar 2002 #17 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg må innrømme at jeg fulgte med i fjor ja. Men jeg tviler på at det blir det samme i år, derfor kommer jeg til å se på når det ikke er så mye annet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia Skrevet 24. februar 2002 #18 Del Skrevet 24. februar 2002 Tror jeg så hver episode i fjord det var ihvertfall ikke langt ifra he, he. Men i håper jeg at jeg bare ser direktesendingene det var jo det som var noe, men tror ikke det blir like kjekt i år ifjord var det jo nytt i år vet vi liksom hva som skjer. og 2 par ble det jo og så, men må i hvertfall få med meg litt klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2002 #19 Del Skrevet 24. februar 2002 ...Som jeg sa i fjord også "Skal bare se den første episoden, for å se folka." Men satt jeg meg ikke ned 2. gangen....og 3. gangen.. og 4.gangen? Joooda. Ble jo helt hekta. Vet ikke hvorfor.Men ble ikke "slave"..sånn gå-hjem-fra-venninna-for-å-se-på-BigBrother. Skal nok se noen episoder i år også. *grøss så fort tia går, husker det ikke var lenge siden jeg satt å var forbanna på ramsy foran tv'en* --------- /Ane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 24. februar 2002 #20 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg som andre så BB. Jeg må si jeg var glad det var over. Egentlig skjedde det ingenting der. I ettertid kan jeg jo si det var noe teite greier. På meg virket de som bodde der som de fremstilte seg selv som idioter. Farmen syns jeg var noe bedre. Det var noe mere enn bare et rom som det var på BB. Jeg skal abselutt ikke se på BB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå