Laini Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Har lurt litt på den buketten jeg har lagt inn i galleriet, kanskje litt andre farger men jeg tror også de fargene vil passe til kjolen. Kjolen er litt mørkere enn ivory, mer varm mot champagne farget. Meninger??
Laini Skrevet 21. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2006 En link til bildet hadde vært fint ← Hvordan gjør jeg det??
Arwen Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=2482 fin bukett
Gjest Binna Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 (endret) Hvordan gjør jeg det?? ← du går inn på galleriet der du har lagt ut bildet også markerer du URL/ adressen og kopierer den. Så kan du lime den rett inn i innlegget. For å kopiere trykker du på adressen, da blir den blå. Så holder du ctrl knappen inne og trykken tasten c. For å lime inn (skrive adressen) i innlegget ditt holder du ctrl knappen inne og trykken knappen v Endret 21. april 2006 av Binna
Gjest Binna Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Buketten passer nok fint til kjolen, men jeg ville gått for litt andre farger eller litt andre nyanser i fargen. Jeg synes den rosafargen og den lillafargen ikke passet så godt sammen. Den lilla fargen stjal litt av oppmerksomheten fra de fine rosene.. Ville hatt de lilla i hvitaktig, eller rosene i en sterkere rosa.
Laini Skrevet 21. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2006 Buketten passer nok fint til kjolen, men jeg ville gått for litt andre farger eller litt andre nyanser i fargen. Jeg synes den rosafargen og den lillafargen ikke passet så godt sammen. Den lilla fargen stjal litt av oppmerksomheten fra de fine rosene.. Ville hatt de lilla i hvitaktig, eller rosene i en sterkere rosa. ← Takk for tilbakemelding;-) Vil også kanskje ha litt mer grønt.
afr0dite Skrevet 21. april 2006 #8 Skrevet 21. april 2006 Jeg synes buketten var kjempefin! Men jeg ville latt den slutte ved den nederste orkideen. Jeg synes ikke det passet så godt med det harde rette, grønne linjene. Men det er selvfølgelig smak og behag! Jeg liker at det er minst mulig busk, og mest mulig blomst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå