Gå til innhold

Brudebukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt litt på den buketten jeg har lagt inn i galleriet, kanskje litt andre farger men jeg tror også de fargene vil passe til kjolen.

Kjolen er litt mørkere enn ivory, mer varm mot champagne farget.

Meninger??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

En link til bildet hadde vært fint :)

Skrevet
En link til bildet hadde vært fint :)

Hvordan gjør jeg det??

Skrevet (endret)
Hvordan gjør jeg det??

du går inn på galleriet der du har lagt ut bildet også markerer du URL/ adressen og kopierer den. Så kan du lime den rett inn i innlegget.

For å kopiere trykker du på adressen, da blir den blå. Så holder du ctrl knappen inne og trykken tasten c.

For å lime inn (skrive adressen) i innlegget ditt holder du ctrl knappen inne og trykken knappen v

Endret av Binna
Skrevet

Buketten passer nok fint til kjolen, men jeg ville gått for litt andre farger eller litt andre nyanser i fargen. Jeg synes den rosafargen og den lillafargen ikke passet så godt sammen.

Den lilla fargen stjal litt av oppmerksomheten fra de fine rosene.. Ville hatt de lilla i hvitaktig, eller rosene i en sterkere rosa.

Skrevet
Buketten passer nok fint til kjolen, men jeg ville gått for litt andre farger eller litt andre nyanser i fargen. Jeg synes den rosafargen og den lillafargen ikke passet så godt sammen.

Den lilla fargen stjal litt av oppmerksomheten fra de fine rosene.. Ville hatt de lilla i hvitaktig, eller rosene i en sterkere rosa.

Takk for tilbakemelding;-) Vil også kanskje ha litt mer grønt.

Skrevet

Jeg synes buketten var kjempefin! :enig:

Men jeg ville latt den slutte ved den nederste orkideen. Jeg synes ikke det passet så godt med det harde rette, grønne linjene. Men det er selvfølgelig smak og behag! Jeg liker at det er minst mulig busk, og mest mulig blomst :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...