Thomasine Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Hei! Plutselig er mail fra meg uten bokstavene æ, ø og å. Hvorfor?! Jeg har prøvd å bruke hjelperen, men han skjønner ingenting... :-? Så vidt jeg kan se er alle innstillinger også riktige. Kan jeg ha kommet borti noen taster på tastaturet som har forandret noe?! Ja, og når jeg spør hjelperen om koding, da skjønner den heller ingenting...???!!! De som får mail fra meg må nå tyde, der hvor det skulle stått æ, ø eller å står det nå slike tegn: / } Håper noen kan hjelpe meg... Hilsen meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Ingen data-kyndige som har vært borti dette ?! :-? Thomasine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Hmm.. kanskje du har vært borti språk innstillingen i programmet? Bruker du Outlook Express? Sjekk dette: - Gå på Tools -> Options - Klikk på "Send" - "International Settings" Her skal den stå på "Western European (ISO)". Det var det eneste jeg kom på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #4 Del Skrevet 29. november 2002 Takk for svaret, Mrs.B, men det hjalp meg dessverre ikke... Jeg bruker Microsoft Outlook, hvis det forandrer noe...? Håper på flere forslag, evnt. til steder jeg kan henvende meg..?! Hilsen Thomasine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå