Gå til innhold

Duft i skuffer og skap

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mange år siden kjøpte jeg noen trekuler innsatt med duftolje som var beregnet på å legge i skuffer og skap slik at sengetøy og håndklær fikk en svak duft. Naturlig nok er det ikke så mye duft igjen og flere av disse kulene er dessuten forsvunnet under flytting, så jeg trenger "ny duft" i skuffer og skap.

Selvsagt kan jeg forsøke å sy duftposer og legge f.eks. tørket lavendel i, men jeg avskyr altså å sy så jeg hadde håpet å slippe.

Er det noen som har sett duftkuler av den typen jeg beskriver noe sted på nettet, eller evt. et sted der man kan kjøpe ferdige duftposer?

Har forsøkt litt googling selv, men ikke funnet noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp sånn luftrenser med gelekonsistens (sånn som ligger i en plastform), og ikke ta av papiret foran. Da lukter de helt svakt, og den varer i årevis. De selges i vanlige matbutikker.

Skrevet

Ikke dum idé, gjest. Får bare håpe det ikke går hull på den for da kan det bli litt vel mye duft :ler: . Tror faktisk det kommer til å stinke! (Men bakerst i håndkleskapet bør den kunne overleve.)

Men flere tips mottas med takk, hvis noen kommer over litt mindre duftegreier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...