Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Hvilke produkter bruker du? Og er du fornøyd? Jeg bruker: Concealer: YSL Touche Eclat under øynene (liker denne) Lancome Maquicomplet til kviser (ikke så fornøyd, den er litt kakete) Pudder: Lancome (ikke spesielt fornøyd, dekker litt mye) Guerlain meteorites til kveldsbruk (fornøyd) Solpudder: Guerlain Terracotta (veldig fornøyd) Øyenskygge: Chanel og YSL (fornøyd med begge, men spesielt med YSL) Eyeliner: Chanel (liker denne godt) Mascara: YSL Faux Cils (super mascara, men ikke spesielt drøy) Lipgloss: Clinique (veldig gode)
fargegla82 Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Concealer: Forget it-Biotherm,dekker mine mørke ringer under øya bra,særs drøy!Meget fornøyd",) Solpudder: Bronzing P.-Body Shops grønne speildåse,helt grei.Ska teste ut d ultimate Guerlain Terracotta som mange sverger til. Øyenskygge: Makeup Store,bra fornøyd,fine farger,men så helst at jeg slapp stripene i globallinjene... Mascara:Kanebo 38C-godt fornøyd,holder hele dagen og ut i de sene nattetimer uten å drysse,gjør mine korte vipper pent separerte og lengre. Lipgloss:Dyre merker: Clinique-bra men dyrt for mitt bruk Make up store-bra glans,men for et kliss,ekkelt på leppene Billig leppeglans:Pure Lan-veldig fornøyd!rent og naturlig,gir masse fukt og flott glans til leppene",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå