Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Lurte på om det finnes noe sted man kan kontakte, eller noen nettsider man kan søke på hvor man kan komme i kontakt med andre som har opplevd det samme som meg. Moren min var eller kanksje er rusmisbruker.. Vil vel ikke si at hun er det lengre.. Men for ikke så alt for lenge siden så begynte hun å ta litt for mye somabril og lignene.. Dette resulterte i at jeg to ganger fant henne helt ned dopa på medikamenter og hun ble hentet av ambulanse begge gangene og pumpet. Nå går det veldig bra med henne, og jeg tror hun holder seg unna alt, pluss at hun har fått problemer med nyrene sine og har fått beskjed om at hvis hun finner på noe nå igjen, så kan det gå riktig galt. Jeg er 21 år og bor sammen med en venninne. Har god kontakt med mamma, men sliter med å stole på henne, etter flere stygge brudd på min tillitt til mamma. Er så livredd for at hun skal ta noe igjen. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men underbevisstheten min jobber nok ganske hard. Jeg sliter med vonne drømmer, om mamma, død, dop osv.. Det er utrolig ubehagelig, og resten av dagen går jeg rundt å tenker og tenker på alt jeg drømte om. Jeg har opplevd mye traumatisk i livet, men jeg føler seg alt jeg klarer meg veldig bra. Men vel veldig gjerne bli kvitt disse forferdelige drømmene mine. Hva kan jeg gjøre??
Murron Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Uffda. Dette hørtes ikke bra ut, og ikke har vel jeg noe bra svar til deg. Men kanskje pårørendes tlf for rusmisbrukere kan være noe? Veiledningssenteret for pårørende til rusmisbrukere, nr finner du på gule sider eller opplysningen. Du trenger noen å snakke med, for å gå og engste seg sånn er ikke bra. Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå