kitekatt Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Leverte inn ringene idag til gravering og rhodinering. Får de tilbake ca 12 mai, men skal ikke gifte oss før 20, så bruker de nok ikke før. Det er så NAKENT på hånden. Nesten trist og litt vondt å ikke ha den på
Trampe Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Det der er mannens hardeste argument for at vi skal kjøpe nye ringer i stedet for å pusse de gamle. Han nekter å gå uten ringen Jeg skjønner hvordan du har det. Er helt avhengig av ringen min, jeg går og fikler og leker med den hele tida. Det er grusomt å ikke ha den på..
Mies Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Min kjære kjenner meg godt nok til å vite at jeg ønsket å ha en finger med i bestemmelse av ringer, så han fridde uten. Og så somlet vi litt med å finne frem til designer og design av ringene, så jeg har enda ikke ring. sukk. men den er nå på vei (i morgen? i morgen?), og jeg går og venter og venter. Vi skal bruke de samme ringene som giftering, og jeg ser for meg at jeg kommer til å savne ringene når de skal av . men men, litt tullete blir man jo av og til
afr0dite Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Uff ja! Min ring var SJU størrelser for stor da jeg fikk den! (Eneste størrelsen som var å oppdrive i hele byen, og kjæresten min var så sikker på at den var helt "meg") (Noe den var/er! ) Da vi kom hjem fra Roma, måtte vi levere den inn, så jeg hadde vel bare hatt den i tre dager. Og det tok ÅTTE dager før den var ferdig! Det var grusomt! Helt nyforlovet og den fantastiske ringen og så fikk jeg ikke ha den!! De siste dagene begynte jeg til og med å bli en smule aggressiv!! Men 12. mai, det hørtes lenge ut!!! Skal dere ta de på igjen før bryllupet, selv med den nye graveringen? til den nakne hånda!! (Det føles ikke så nakent hvis du får kjæresten din til å kysse rundt hele fingeren hver morgen! )
kitekatt Skrevet 21. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2006 Uff ja! Min ring var SJU størrelser for stor da jeg fikk den! (Eneste størrelsen som var å oppdrive i hele byen, og kjæresten min var så sikker på at den var helt "meg") (Noe den var/er! ) Da vi kom hjem fra Roma, måtte vi levere den inn, så jeg hadde vel bare hatt den i tre dager. Og det tok ÅTTE dager før den var ferdig! Det var grusomt! Helt nyforlovet og den fantastiske ringen og så fikk jeg ikke ha den!! De siste dagene begynte jeg til og med å bli en smule aggressiv!! Men 12. mai, det hørtes lenge ut!!! Skal dere ta de på igjen før bryllupet, selv med den nye graveringen? til den nakne hånda!! (Det føles ikke så nakent hvis du får kjæresten din til å kysse rundt hele fingeren hver morgen! ) ← Hans skulle legges inn en størrelse også, så det er vel derfor det tar slik tid. Dessuten er det jo høysesong... Nei, jeg tror ikke vi tar de på før brylluoet. Vil ha de helt "nye" og blanke da Blir litt spesielt å få den på igjen da også liksom Takk, takk
Arkana Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Skjønner hva du mener. Jeg har hatt ringen min på hver eneste dag siden vi forlovet oss for 4 år siden. Før vi gifter oss må ringen min forminskes og vi skal få gravert inn bryllupsdatoen og det kommer til å føles helt rart å gå uten ringen de dagene. Vi skal imidlertid ikke ha noen ringpåsettelse på selve dagen (hva er vitsen når vi skal bruke de samme ringene vi har gått med siden forlovelsen), så det blir bare noen dager.
Lykketrollet Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 Ja, det er rart... Vi skal jo levere inn våre ringer også...men jeg tror det går kjempefint. Hvis det bir for nakent kan jeg jo bare ta på safir ringen min fra en forige typen! Nei....vi overever nok. Tenk så fint det blir å ta den på på dagen!
kitekatt Skrevet 22. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2006 Vet du hva..? Jeg skjønner din frustrasjon, men klarer ikke helt å se Den Internsjonale Krisen her Du overlever uten ring! Og i tillegg så får du den tilbake snart. Big deal ← Hehehe, det er jo absolutt ingen krise, da Og ikke frustrasjon heller engang, bare litt rart
Rennic Skrevet 22. april 2006 #9 Skrevet 22. april 2006 Vi har akkurat tatt av ringene vi også, skal levere dem inn til oppussing og litt forandring i dag. Det er jo rart. Har hatt på ringen i 8 år(minus 2mnd-gravid-hoven) Det er jo det merke i fingeren. Vi gifter oss ikke før i slutten av juli da, men vi prøver å ta litt ting underveis her, så spørs om ikke vi tar de på igjen litt før bryllupet..
elissa26 Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 det er rart å begynne å gå med ringer, men å ta de av etter en stund er like rart jeg måtte da klippe min av fordi jeg nektet å ta den av når jeg gikk gravid........våknet en dag til blå og oppsvulmet finger.....det var den ringen jeg fikk en ny en i ettertid da men det var ikke det samme
Susan Sto Helit Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 Har tenkt å forsøke å finne et sted hvor de kan pusse opp og gravere ringene i butikken. (Vet noen gjør graveringen hvertfall.) For da kan vi vente lengst mulig med å ta dem av. (Og så kan det jo hende vi slipper unna med en dag uten eller noe sånt!) Skal flytte dem over på høyre finger i kirken, så det er vel ganske sannsynlig at vi tar de nypussede og nygraverte ringene på igjen på venstre hånd de siste dagene før uansett.
Floja Felíz Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 Vet du hva..? Jeg skjønner din frustrasjon, men klarer ikke helt å se Den Internsjonale Krisen her Du overlever uten ring! Og i tillegg så får du den tilbake snart. Big deal ←
Elise_ Skrevet 3. mai 2006 #13 Skrevet 3. mai 2006 Skjønner deg godt!! Har tatt av ringen et par ganger med noen syke bæsjebleieskift, og da har det hendt at jeg har glemt å ta den på med en gang, og det tar ikke lang tid før det oppdages! Helt ubevisst går jeg hele tiden og tar borti den med tommel og lillefinger på samme hånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå