monja Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Overskriften sier val alt? Noen som vet når Norwegian legger ut billetter for flygninger i November?
Hilde Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Sakset fra Norwegians side: Norwegian planlegger sitt ruteprogram basert på et sommerprogram (Fra ca. 1. april til ca. 31. oktober) og et vinterprogram (ca. 1. november til ca. 31. mars). De ulike sesongprogrammene blir lagt inn i bestillingssystemet så snart de er klare. Men det kan hende at du prøver å bestille en billett for vårt neste halvårsprogram, og at dette programmet ennå ikke er ferdig lagt. Tidshorisonten som bestillingssystemet vårt på Internett tillater søking på flyreiser (innen 10 måneder), kan avvike fra det tidsrommet hvor det er definert et ruteprogram. Så jeg vil tro det letteste er å sende de en mail, men jeg tror ikke det er lenge før de legger ut programmet, jeg bestilte flybilletter et halvt år før jeg skulle reise i fjor.
Gjest agjest Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 Jeg spurte Norwegian om det samme pr mail. Skal nemlig reise akkurat i overgangen til vinterruter. Fikk bare til svar at de visste ikke når vinterprogrammet kom. Det er ca en måned siden jeg spurte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå