Anglofil Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Hvilken film best beskriver deg/gjenspeiler deg som person? Never Been Kissed må jeg nesten si, jeg kunne vel vært hovedpersonen i denne filmen. Selvom filmen i seg selv er veldig klisjéfylt, så gjenspeiler den mye av det jeg har vært og det jeg fremdeles er. Det at jeg alltid har vært en outsider, følsom, lett å såre, mobbet gjennom mange år og upopulær. Men som karakteren i filmen, så har jeg håp, i dag er jeg ikke redd for å si mine egne meninger, jeg er fremdeles en person som trives best alene, men jeg tenker på meg som tøff og har mange venner. Eneste som er forskjell fra filmen og meg er at hun finner seg en fyr tilslutt. Mvh Yvonne
Gjest Shadowlyn Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Bridget Jones' Diary. Desperat, overdramatisk og klumsete.
Hilde Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Austin Powers. Livet mitt er fullt av menn med masse hår på brystet, fløyelsdress og stygge tenner.. Nei, ok, kanskje ikke helt. Da jeg var yngre identifiserte jeg meg veldig med filmen Hackers, da var jeg ung programmererspire og satt på lørdagskveldene og progget c for "moro skyld". Jeg så den filmen ørten ganger, og syns den var kul og teit på samme tid. Kul fordi den handlet om nerder, og teit fordi den inneholdt GRAVERENDE feil (jeg var virkelig sjokkert!) om hva som faktisk var mulig rent teknisk.
*Doriz* Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Nemo Eg er like vimsete og distre som "Dory"
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Jeg drømte alltid om å få være Kimberly Williams i Brudens far , men jeg kan ikke akkurat si at det beskriver livet mitt
Polluela Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Shine, fordi jeg føler meg nesten like pussig som hovedpersonen
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #11 Skrevet 26. april 2006 Da tror jeg at jeg må velge Girl Interrupted. Kjenner meg veldig igjen i hovedpersonen og det hun opplever, hvor tragisk det kanskje må høres ut
Svart Katt Skrevet 26. april 2006 #12 Skrevet 26. april 2006 Selskapsreisen. Mest fordi filmen er så håpløst teit at den blir gøyal. Litt sånn som meg. Også har jeg minst like mange rare personer i livet mitt.
Klips Skrevet 27. april 2006 #13 Skrevet 27. april 2006 det første jeg kom til å tenke på da jeg leste overskriften er en film jeg ikke helt husker navnet på? Reality Bites? Ikke beskriver den livet mitt nå, og jeg er ikke sikker på om den gjorde det den gang den kom og jeg var ung heller, men den traff ett eller annet; Masse prating, masse fremtidsplaner. Livet mitt nå... må vel være en eller annen Disney familiefilm? Familie med to små barn og søte, udramatiske utfordringer
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #14 Skrevet 27. april 2006 Første som slo meg var Gudfaren. Kanskje fordi jeg er litt sleip og elsker å konspirere?
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #15 Skrevet 27. april 2006 Harold and kumar go to white castle. Kanskje.
MiniMjau Skrevet 28. april 2006 #16 Skrevet 28. april 2006 amelie fra montmartre muligens.... fordi hun er litt rar, og bor alene med katten sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå