Gjest StoreSky Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 På èn side på myspace slår Active-X kontrollen seg på, også kommer det "beklager det inntruffne, siden blir nå lukket" -eller noe sånt.(så kan jeg sende sånn feilrapport) Og så lukkes hele internett explorer... Har funnet kontroll senteret for Active-X og justert valgene, men er like trøblete å komme inn på den siden. Noen som har en idè??? ps. alle andre kommer inn på den siden, men ikke jeg...
Gjest StoreSky Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 ingen som kan hjelpe meg....? sukk...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 Feilen er omtrent like generell som "bilen min starter ikke". Det kan være alt fra spyware/virus til korrupte filer i explorer.
Gjest StoreSky Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Haha! ok. Der ser du hvor lite jeg vet om data.... Venter på passord/brukernavn for å laste ned nytt viruskontroll. Håper det ordner seg etter det.
Cronos Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Teste med en annen nettleser? F.eks. FireFox eller Opera..
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Teste med en annen nettleser? F.eks. FireFox eller Opera.. ← Active X funker dårlig i Firefox og Opera. Man kan installere extension som gjør at man kan kjøre active X i Firefox, men regner med at det blir med samme bedritne greia.
Gjest StoreSky Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 Arrggghhh! jeg blir gal! er det IKKE noe jeg kan gjøre? Stille inn de ulike elementene for active-x manuelt? virus? andre programmer? *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå