Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. april 2006 #21 Skrevet 23. april 2006 Beklager at det tok litt tid, bilen må jo faktisk være hjemme for at jeg skal få målt! Husket ikke helt hvilken mål du trengte, men dette er det jeg målte. Høyde: 78 cm (i døråpningen) Dybde: 112 cm (ca 200 cm med baksetene nede) Bredde: 106 cm på det smaleste punktet ← Tusen takk, Onyx! Dessverre er den litt for lav, ser jeg. Selve stolen er akkurat 78 (!) cm høy, men joysticken jeg styrer med stikker 10 cm over det igjen. Ja, ja... Da vet jeg i hvertfall at Volvo 240 IKKE går.
Murron Skrevet 23. april 2006 #22 Skrevet 23. april 2006 Hei du trådstarter. Gikk ut og målte min gamle opel astra -92 modell. Den er vel også for lav, ca.85 cm. bak. Har du råd til Chrysler voyager vil jeg absolutt anbefale det, er kjempebil! Og ikke minst høy inni og veldig tøff Hehe! Lykke til videre!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. april 2006 #23 Skrevet 23. april 2006 Hei du trådstarter. Gikk ut og målte min gamle opel astra -92 modell. Den er vel også for lav, ca.85 cm. bak. Har du råd til Chrysler voyager vil jeg absolutt anbefale det, er kjempebil! Og ikke minst høy inni og veldig tøff Hehe! Lykke til videre! ← 85 cm i høyden er såpass nært at jeg tror jeg må ut og finmåle stolen en gang til, i tilfelle jeg har målt 3-4 cm feil! *Det er lov å håpe* Tusen takk for at du målte; masse roser til deg også!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #24 Skrevet 23. april 2006 Jeg tviler på at du får stolen din inn i en vanlig stasjonsvogn. Du må ha litt klaring til skinner ol., så høyden må være noen cm mer enn stolen din. Dessuten blir de vel for høye til å få inn stolen? De rullestol-bilene jeg vet av er alle senka, for at de skal være enkle å kjøre inn i med stolen. Men hva med en liten "postman pat-bil" som Toyota Yaris og lignende? Sånne biler som pizzabudene bruker? De har høye bagasjerom, der burde stolen gå inn?
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #25 Skrevet 24. april 2006 Min far har sett på "Postmann Pat-bil" til mammas jobb nå, og da var det endel rundt 30-40 000... Men da går det bare med en passasjer da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå