Malama Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Nei, ikke enda. Ren latskapm og vi burde fått det unna, for vi reiser bort i morgen tidelig. Men vi er tilbake på onsdagskvelden, og da er det fortsatt noen dager igjen... Vi skal nok få gjort det. Min samboer jobber tross alt på ligningskontoret, så vi bør definitivt få levert den før fristen....
Gjest Gjest1 Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Jeg har. Hadde ikke endringer, så da er det jo egentlig bare å få det gjort. Ikke noe poeng i å utsette.
Trampe Skrevet 21. april 2006 #8 Skrevet 21. april 2006 Ja, jeg leverte dagen etter jeg fikk den. Hadde ingen endringer, så da var det like greit å få det unna.
Titti72 Skrevet 21. april 2006 #11 Skrevet 21. april 2006 Sambo og jeg leverer på onsdag regner jeg med. Har en regnskapsdame som sjekker den pga aksjer og andre ting.
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2006 #13 Skrevet 21. april 2006 Ja. Jeg leverte den på nett og kastet deretter selvangivelsen i søpla. Og nå viser det seg at jeg har glemt å føre på noen fradrag, så jeg må høre på ligningskontoret hva jeg kan gjøre med det.
aline Skrevet 21. april 2006 #15 Skrevet 21. april 2006 jepp, sjekket at alt stemte så da var det bare å sende den inn med det samme.
Aeriana Skrevet 22. april 2006 #18 Skrevet 22. april 2006 Nei, skal gjøre det i løpet av helga tenker jeg.
Gjest F Skrevet 22. april 2006 #19 Skrevet 22. april 2006 Ja. Jeg leverte den på nett og kastet deretter selvangivelsen i søpla. Og nå viser det seg at jeg har glemt å føre på noen fradrag, så jeg må høre på ligningskontoret hva jeg kan gjøre med det. ← Selv om du har levert på nett, kan man sende inn papirutgaven og da blir den gjeldende. Men du har jo et lite problem siden du har kastet papirutgaven, så du må nok kontakte ligningskontoret ja.
liv Skrevet 22. april 2006 #20 Skrevet 22. april 2006 Leverte den på tordag, via nettet. Hadde bare en endring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå