Gå til innhold

Har du levert selvangivelsen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke enda.

Ren latskapm og vi burde fått det unna, for vi reiser bort i morgen tidelig. Men vi er tilbake på onsdagskvelden, og da er det fortsatt noen dager igjen...

Vi skal nok få gjort det. Min samboer jobber tross alt på ligningskontoret, så vi bør definitivt få levert den før fristen....

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg har. Hadde ikke endringer, så da er det jo egentlig bare å få det gjort. Ikke noe poeng i å utsette.

Skrevet
:Nikke: - like greit å gjøre seg ferdig.
Skrevet

Ja, jeg leverte dagen etter jeg fikk den. Hadde ingen endringer, så da var det like greit å få det unna.

Skrevet

Sambo og jeg leverer på onsdag regner jeg med. Har en regnskapsdame som sjekker den pga aksjer og andre ting.

Skrevet

Ja, det har jeg gjort.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja. Jeg leverte den på nett og kastet deretter selvangivelsen i søpla. Og nå viser det seg at jeg har glemt å føre på noen fradrag, så jeg må høre på ligningskontoret hva jeg kan gjøre med det.

Skrevet

Ja, leverte den i går kveld.

Skrevet

jepp, sjekket at alt stemte så da var det bare å sende den inn med det samme.

Skrevet

Nei, skal gjøre det i løpet av helga tenker jeg.

Skrevet
Ja. Jeg leverte den på nett og kastet deretter selvangivelsen i søpla. Og nå viser det seg at jeg har glemt å føre på noen fradrag, så jeg må høre på ligningskontoret hva jeg kan gjøre med det.

Selv om du har levert på nett, kan man sende inn papirutgaven og da blir den gjeldende. Men du har jo et lite problem siden du har kastet papirutgaven, så du må nok kontakte ligningskontoret ja.

Skrevet

Leverte den på tordag, via nettet. Hadde bare en endring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...