Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg slutta på pilla i høst, har hatt mensen EN gang siden da... Tester regelmessig med graviditetstest, for jeg er jo nysgjerrig... I det siste har jeg hatt litt ømme bryster, men ikke noen andre symptomer. Idag blinka babycompen i alle fargene, og temperaturen har de siste par ukene ligget langt over det som er normalt for meg.

Tok en negativ graviditetstest i morges.

Hva tror dere? Mtp at jeg har så uregelmessig mens, tror dere dette er falsk alarm, eller hva tror dere!?

*håper så inderlig...*

Videoannonse
Annonse
Gjest Chiquita i.i
Skrevet

jeg personlig tror det er falsk alarm fra BC sin side.

Du er uregelmessig (veldig uregelmessig - hvilken dag er du på i dag, forresten?), og da kan tempene oppføre seg i "hytt og gevær".

Bare det at det har blitt varmere i været de siste ukene kan være nok til at BC kan tolke det som graviditet?

Men - det kan jo være riktig også da. Test igjen om 4-5 dager du,,,

Skrevet

Min LC blinket, og senere lyste, den var overbevits om at jeg var gravid. (og jeg var like sikker på at jeg IKKE var gravid, det visste jeg at jeg ikke var) i et par uker for noen måneder siden.

(og tempen min hadde ikke engang vært stabilt høy, så hvorfor den trodde jeg var gravid skjønner jeg ikke. Jeg fikk el etter at den hadde "påvist svangerskap" og mens de nøyaktig 14 dagene senere slik jeg får (DEN delen er helt gjennomsnittelig med meg også, men tiden frem til el er alt annet enn gjennomsnittelig. Ikke stabil heller for den del....))

Men, for all del, den kan jo ha rett. Ettersom du prøver å bli gravid, så er det jo mulig. Test igjen om noen dager.

Skrevet

Jeg har også opplevd at Ladycomp har "bekreftet" graviditet, men det var falsk alarm. Forstår ikke hvorfor, jeg hadde ikke hatt eggløsning engang.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar, begge to!

Jeg er vel inneforstått med at det er en stor mulighet for falsk alarm, men håper jo allikevel... Jeg er på dag 89. Utrolig frustrerende. Forrige syklus var på 72 dager...

Får håpe jeg snart kommer i gjenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...