Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske store bryster, (65FF/G)...er det noen her som har noen spesiell bh å anbefale meg med tynne stropper? (Gjerne fra bravissimo eller Figleaves)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tynne stropper er vel ikke så lurt når du har store tunge pupper?

Skrevet

Synes vel egentlig ingen av 30 ff/g bh'ene hos figleaves har spesiellt smale stropper, de er sånn "vanlig brede" som de pleier å være i den størrelsen (ca 1-2 cm) Så hvis du vil ha dem spesielt smale, har jeg ikke noe råd til deg.

Men hvis du vil ha virkelig løft kan du prøve denne: superbra inferno

Jeg bruker omtrent samme str. som deg, og det kan faktisk nesten bli litt for mye av det gode ;) Jeg sliter litt med at puppene renner litt ut i midten, men uansett gir den bra støtte og som sagt løft!

Til hverdagsbruk er jeg kjempefan av smoothing bh'ene fra Fantasie. Super støtte, gir kjempefin fasong med passe løft, ingen sømmer under klærne og veldig behagelige å ha på.

Hvis du er litt mer spesifikk, er det lettere å hjelpe deg: hva skal du bruke den under? farger? blonder? fasong?

Skrevet

Hei! Takk for svar. Det eneste kriteriet jeg har er at det gir litt løft, og holder brystene godt på plass uten at det stikker opp litt her og litt der :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...